جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

اختصاصی حکایت گیلان | مالک باشگاه داماش که در همین مدت کوتاه تیمداری نشان داده توانایی زیادی در بحران سازی دارد با اعلام این‌که «مربیان رشتی باشگاه اخراج شده اند» باعث تعجب همگان شده است. 

ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب بازیکنان و کادرفنی داماش و عدم تحقق مطالبات قبل از مسابقه حساس با شهرداری بندرعباس گفته است «  کل مربیان رشتی تیم داماش امروز اخراج شدند و نامه اخراج آنها نیز صادر شده است.» 

این نحوه صحبت یک بی احترامی محض به مربیان گیلانی است. آقای مالک تا اینجا نتوانسته رضایت کادرفنی و بازیکنان را به دست آورد و حالا شاهد چنین اظهارات حاشیه سازی هم هستیم. خودش هم که می گوید 500 میلیون پول فقط توسط شهرداری رشت واریز شده که آن را هم در چند مرحله پرداخت کرده است و کل پرداختی بازیکنان 45 درصد است. پس توان مالی مالک چیست که حالا این گونه هم حرف می‌زند؟

 متاسفانه در نبود ورود شرکت ها و کارخانه های درآمدزا شاهد آن هستیم داماش توسط افرادی اداره می شوند که در بهترین حالت یک پیمانکار ساختمانی هستند. ما به خاطر شرایط مساعد داماش مایل به کمک این تیم برای صعود به لیگ یک هستیم و تا همین جا هم سعی کردیم از پرداختن به حواشی آن پرهیز کنیم. ولی اکر کسی به عنوان مالک آمده است کار کند، نباید طوری رفتار کند که خودش یک حاشیه جدید ایجاد کند و در رسانه ها طوری القا کند که مربیان رشتی عامل حواشی این تیم هستند و او آن‌ها را اخراج کرده است. منظور از مربیان رشتی داماش « محمدرضا مهدوی»، «علی رضا نظیف کار» و «میثم وطنخواه» هستند که همه آن ها در زمان بازی و مربیگری همیشه بدون حاشیه کار خود را کرده اند. پس اجازه دهید در مورد ناراحتی آن ها کمی حق هم به آن ها بدهیم. 

مشخص نیست پس وظیفه مالک و مدیرعامل باشگاه چیست که آن ها باید در مورد کادرفنی باشگاه تصمیم گیری کنند. داماش قرار نیست ملک شخصی کسی باشد. این تیم بیش از همه متعلق به هواداران رشتی است که عامل اصلی ماندگاری باشگاه هستند. وقتی این ادبیات را به کار می بریم خودمان را در مقابل مردم این شهر قرار دادیم. گویی هیچ عرقی به این شهر نیست. 

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان