سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403
سه شنبه, 11 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | شهردار کلاچای از آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهر خبر داد اما تحقق کامل آن را نیازمند مشارکت همگانی عنوان کرد.

«مهدی رشاد» روز سه شنبه افزود: تفکیک زباله از مبدا گامی مهم و اساسی در طرح مدیریت پسماند است و انتظار داریم همه در این راستا نقش آفرینی داشته باشند.
وی با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا از منطقه گیل کلایه آغاز و در ادامه به سایر مناطق تسری می یابد اظهار کرد: یک دستگاه خودرو و نیروهای واحد خدمات شهری شهرداری کلاچای روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 14الی 18عصر به درب منازل مردم خواهند رفت و علاوه بر تحویل گیری زباله خشک، بروشور و کیسه زباله نیز در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.
شهردار کلاچای همچنین از تشکل های مردم نهاد و مدافعان محیط زیست هم خواست در روند بهتر اجرای این طرح که خروجی آن مطمئنا به کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند کمک شایانی می کند همکاری لازم را داشته باشند.

«کامران علیپور کلایه» رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم طرح تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند را مستلزم برنامه ریزی مناسب و آموزش همگانی دانست.
به گفته وی، تحویل و بسته‌بندی مناسب زباله ها و قرار دادن به موقع زباله در محل مناسب در معابر کمک زیادی به جمع آوری زباله و بازیافت آن می کند.
بر پایه این گزارش، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در کلاچای هم اکنون در منطقه گیل کلایه آغاز شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان