جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
درباره اظهارات عجیب مدیرعامل گاز گیلان؛

مگر جذب در شرکت گاز «ارثی» است!؟

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۰۹:۵۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | مدیرعامل گاز استان گیلان ضمن تایید جذب دختر معاون بهره‌برداری شرکت گفته است « اولویت های جذب با فرزند همکاران است! در مجموعه هم شاید تعداد زیادی از نیروهای پیمانکاری، فرزند همکاران ما باشند که به علت اینکه در مجموعه کار میکنند، امتیازاتی دارند! »

این از آن دست حرف‌ها است که اوج شایسته سالاری و تخصص محوری وارونه مدیریتی را نشان می‌دهد. گویی کارمندی هم یک شغل ارثی است که از والدین به فرزندان می‌رسد. شنیده بودیم که برای فرزندان شهدا و ایثارگران امتیازاتی قائل شوند، ولی این نوعش در هیچ عطاری هم نمی‌گنجد! پس تکلیف فرزندانی که تحصیل کرده اند چه می‌شود؟ آن هم در شرکتی تخصصی چون گاز که دانشجویان رشته‌های مکانیک، شیمی، صنایع، مدیریت صنعتی و ....پشت خط مانده اند و آن وقت به اینجا رسیده ایم که اولویت شغل با فرزندان مسئولین است! 

شرکت گاز گیلان با مدیریت جدید چیزی جزء حواشی زاید نداشته است. تا قبل از مدیرعامل فعلی شرکت حاشیه خاصی نداشت و در معرض انتقادات قرار نداشت حالا بعد از مدیریت مورد انتقاد در زمان زمستان و تعطیلی مداوم صنایع استان، به نحوه جذب در این اداره رسیده ایم که چنین سخنان «شاذی» را شاهد باشیم. یکی به این مدیران بگوید لااقل در ظاهر حفظ آبرو کنید و جوانان را با این اظهارات عجیب و غریب دلسردتر نکنید. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان