پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

حکایت گیلان | سرمربی تیم ملی ایران هنوز معرفی نشده، ولی در این بین یکی از گزینه‌های داخلی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است.

 داستان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران وارد فاز مبهم تری میشود. در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود فدراسیون در پی مذاکره با گزینه خارجی است، ولی به نظر می‌رسد عدم تامین ارز مورد نیاز از یک سو و بالا رفتن قیمت دلار از سوی دیگر، فدراسیون را به صرافت انداخته تا گزینه داخلی را به طور کامل از دور خارج نکند.

به گزارش فرارو، پیش از اینکه از فدراسیون خبر برسد که آن‌ها در حال رایزنی با گزینه خارجی هستند، این نهاد از ۷ مربی داخلی درخواست کرد برنامه‌شان را ارائه کنند که این امر با ناراحتی ۵ گزینه روبرو شد. در واقع امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری با اذعان به اینکه ممکن است در این روند بازی داده شوند، انصراف خودشان را اعلام کردند. فرهاد مجیدی هم دیگر گزینه‌ای است که سکوت کرده، ولی درباره انصراف حرفی نزده است. در این میان و آنطور که از فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود تنها جواد نکونام، سرمربی مستعفی باشگاه فولاد حاضر شده برنامه‌اش را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران به فدراسیون ارائه دهد. حالا اگر رایزنی مدیران با سرمربی خارجی خوب پیش نرود، فدراسیون فقط یک گزینه دارد که برنامه‌هایش را بررسی کند. گو اینکه شنیده می‌شود آن‌ها در حال رایزنی با امیر قلعه‌نویی هستند تا دوباره برنامه اش برای هدایت تیم ملی را به فدراسیون ارائه کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان