پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
گیلان در انتظار برف آخر هفته؛

مرخصی مدیران لغو شد | از سفر به گیلان خودداری کنید

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۰۹:۳۸ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | استاندار گیلان از لغو مرخصی‌های ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می‌شود.

اسدالله عباسی در جلسه  ستاد مدیریت بحران استان گیلان،  با تاکید بر برنامه محوری و تصمیم گیری درست در مواقع بحران از سوی مدیران، بیان کرد: خدمت رسانی مطلوب توام با رضایت مردمی در شرایط بحرانی نیازمند روحیه جهادی و برنامه محوری است.


عباسی با بیان اینکه شیوه برفروبی محورها باید به روز و حساب شده شود، گفت: همزمان با بارش برف، باید عملیات برفروبی در محورها انجام شود تا انباشت برف مشکل آفرین نشود.

وی با تاکید بر تقسیم وظایف دستگاه ها در مدیریت بحران، افزود: با بلوک بندی و طبقه بندی کارها در شرایط بحرانی موفقیت حاصل می شود.

استاندار گیلان از آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان خبر داد و اضافه کرد: همه دستگاه های خدمت رسان در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی بیش از پیش داشته باشند.

عباسی با تاکید بر اینکه برف را برای مردم شورآفرین و همراه با نشاط تبدیل کنید، گفت: مدیران، بحران را به گونه ای مدیریت کنند که مردم با بارش برف جشن شکرانه بگیرند و این طور نشود که نعمت الهی تبدیل به نقمت نشود.

وی از لغو مرخصی های ادارات تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می شود.

 سفرهای غیر ضروری به گیلان ممنوع!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان هم  با صدور هشداری از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان گیلان با توجه به شرایط جوی بپرهیزند.

 

سرهنگ جاور صفاری سه شنبه شب از هموطنان خواست در صورت غیر ضروری بودن سفر، از رفتن به استان گیلان به دلیل شرایط جوی پیش بینی شده خودداری کنند.

وی در تشریح شرایط جاده های استان گیلان اظهار داشت: رانندگان در صورت سفر به استان طی روزهای پیش رو حتما تجهیزات زمستانه به‌ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند؛ ضمن اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

دریافت قیمت به روز و آنلاین ورق، با مناسب‌ترین قیمت خرید کن!!
با بلفارو جوون تر می‌شی | 50% تخفیف (ویزیت رایگان توسط پزشک)
تی‌شرت مناسب فصل زمستان با قیمتی استثنائی (ارسال رایگان)
انواع کت های زنانه با کیفیت عالی و قیمت استثنائی (ارسال رایگان)
رئیس پلیس راه فرماندهی گیلان همچنین به وضعیت کنونی راه‌های استان نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای گیلان به غیر از پونل- خلخال که هر ساله با بارش برف سنگین به‌منظور ایمنی تردد کنندگان بسته می شود، تردد در سایر شهرستان ‌های استان برقرار است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: براساس گزارش ها، هم اینک در محور آستارا- اردبیل در محدوده گردنه حیران و همچنین محور سیاهکل- دیلمان بارش باران را داریم . براساس پیش بینی هواشناسی امکان بارش برف در دامنه ها و حتی جلگه نیز از امشب در استان وجود دارد، بنابراین از هموطنان درخواست می شود تا مراقبت ها و تمهیدات لازم برای تردد در راه‌های استان را داشته باشند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان