جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | دکتر رضا جمشیدی چناری رئیس اسبق شورای چهارم کلانشهررشت که در سالهای اخیر برای گذراندن دوره فوق دکتری به کشور کانادا مهاجرت نموده بود به تازگی به عنوان مشاور کمیسیون محیط زیست شورای شهر کینگستون کانادا در آمده است.

این عضویت که با رای شورای شهر کینگستون و پس از بررسی سوابق علمی و اجرایی ایشان حاصل شد تا پایان سال ۲۰۲۶ اعتبار خواهد داشت و در طول این مدت ایشان درمسائل مهم زیست محیطی کینگستون در کنار سایر مشاورین به صورت رسمی حق رای داشته و طرح های مرتبط با موضوع قبل از ارسال به صحن شورا به صورت ماهیانه توسط این فوروم بررسی و از لحاظ فنی و همچنین اجتماعی پس از شنیدن نظر مردم و رای اعضای کمیته جهت بررسی نهایی به صحن شورا ارسال میگردد.

شهر کینگستون از لحاظ وسعت بالغ بر دو و نیم برابر کلانشهر رشت میباشد که به عنوان اولین پایتخت کانادا در قرن ۱۹ و در مرز آمریکا واقع در شمال نیویورک واقع میباشد.

این شهر در کنار دریاچه بزرگ انتاریو و محل تلاقی رودخانه های سن لورنس و کانال ریدو واقع بوده و دارای یکی از بزرگترین مراکز علمی کانادا در حوزه مهندسی عمران و شهرسازی نیز میباشد.

دکتر جمشیدی چناری با بالغ بر ۱۶۵ مقاله معتبر ژورنال و ۱۰۰ مقاله کنفرانسی از رزومه علمی قابل توجه برخوردار بوده که بر روی موضوعاتی همچون خاکهای مسلح و تکیه گاه پل های بزرگ شهری در حال تحقیق میباشد و به تازگی حاصل بخشی از این تحقیقات را در معتبر ترین ژورنال مهندسی عمران که مربوط به انجمن مهندسین عمران آمریکا میباشد به چاپ رسانده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان