پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | روزنامه هم‌میهن مصاحبه کوتاهی با علیرضا زاکانی، شهردار تهران درباره کمک این سازمان به نیروهای امنیتی و انتظامی در اعتراضات داشته است.

هم میهن نوشت: فیلم‌هایی از روزهای اول اعتراضات در تهران منتشر شده؛ فیلم‌هایی که در آنها صف اتوبوس‌های شرکت‌واحد برای بستن میدان‌هایی مانند ولیعصر (عج) مشخص است. شهردار تهران در این باره می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»

در ادامه این مطلب هم میهن با طرح این سوال که «آیا شهرداری در بیش از ۵۰ روز اعتراضات سراسری، کمکی به نیروهای انتظامی کرده است؟» نوشته است: علیرضا زاکانی، شهردار تهران در این باره می‌گوید، وظایف شهرداری مشخص و معلوم است: «بیشترین زحمت را پاکبانان برای تمیز کردن شهر و خدمات شهری به‌ویژه آتش‌نشانی برای صدماتی که آشوبگران به شهر زده بودند، کشیدند. وظیفه ما معلوم است و وظایف‌مان را بدون هیاهو انجام دادیم. هیچ علاقه‌ای نداشتیم که پروپاگاندا کنیم. امیدواریم این‌کار انجام‌شده، مورد قبول خدا قرار گیرد.»

منبع:اعتماد آنلاین

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان