پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان | غلامعلی جعفرزاده نماینده ادوار رشت از محکومیت تعلیقی 91 روزه خود در دادگاه شکایت ریاست مجلس خبر داد. 

جعفرزاده در گفتگو با حکایت گیلان گفت: این حکم بابت مصاحبه خرید منزل توسط خانواده محمدباقر قالیباف در ترکیه صادر شده است. البته دادگاه بدوی که تشکیل شد بیشتر صوری بود. آقای قالیباف در این دادگاه نیاز به وکیل هم نداشت و خود قاضی با من دعوا داشت. حتی لایحه کاملا مستدلی که فرستادم را مطالعه نکرد.  من تمام مدارک و مستندات را فرستادم و قاضی از من اصالت آن را می خواست. من گفتم شما از خود وزارت امور خارجه می توانید اصالت امضاها را بررسی کنید. ولی قاضی گفت شما باید بروید ترکیه و تاییدیه را بیاورید. ایشان حتی وقت نگذاشت که لایحه من را بخواند. اصلا فیلم ها و مستندات من را نخوانده بود. 

وی ادامه داد: این دادگاه یک طرفه بود. من این لایحه را خدمت همه وکلای ایران می گذارم که چه مستندات محکمی داشتم. قاضی می گفت که شما این مستندات را از کجا اوردید. خب اصلا از آسمان فرستاده شده، شما ببینید درست است یا غلط! از همان اول رای معلوم بود.

جعفرزاده با اشاره به این که دادگاه تجدیدنظر وی را نخواسته خاطرنشان کرد: به من یک بار اعلام کردند رای من به شعبه تجدید نظر رفته است. همان عصر روز دادگاه بدوی رای من را صادر کردند. چنین چیزی سابقه نداشت. دادگاه تجدیدنظر هم ظرف 24 ساعت تاییدیه صادر کرد. نتیجه امر این می شود که مردم ناراضی به خیابان می ریزند. متاسفانه دادگاه عادلانه نبود و قاضی حرف من را گوش نمی داد. 

نماینده ادوار رشت با اشاره به این که اعتراض خود را به دیوان عالی خواهد برد خاطرنشان کرد: من لایحه اعتراض را به دیوان عالی ارائه دادم. مستندات محکمی دارم و به جای این که مستندات من بررسی شود، می گویند این را از کجا آوردم. خب این که بخواهید لاپوشانی کنید نتیجه اش می شود بی اعتمادی و ناراحتی مردم و اعتراضاتی که در خیابان ایجاد می‌شود! معتقدم به من ظلم شده است. آقای قالیباف به جای این که به مردم توضیح دهد، چنین شکایتی کرده است. یک شبکه تلویزیونی در ترکیه سه شب در مورد ایشان فیلم پخش کرده است. ایشان باید در این رابطه صحبت کند و  تکذیبیه دهد. من واقعا متاسفم و این حکم تعلیق تنها حاشیه امنی برای مسئولین است که پاسخگو نباشند. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان