جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
انتقاد تسنیم از بیانیه منتسب به میرحسین موسوی؛

بازهم به موسوی جملاتی را دیکته کردند و به معرکه ای فرستادند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۲۱:۵۲ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | خبرگزاری تسنیم، بیانیه منتسب به میرحسین موسوی، فعال سیاسی و کاندیدای انتخابات بحث‌برانگیز سال ۸۸ واکنش نشان داد.

بیانیه تازه میرحسین موسوی

این رسانه اصولگرا با انتقاد از بیانیه جدید موسوی نوشت:

* یکی از سایت‌های مدافع حوادث ۸۸ که معمولاً از خارج از کشور به روزرسانی می‌شود، امروز متنی به نقل از میرحسین موسوی منتشر کرده که محتوای آن بیش از هرچیز انتقاد از جمهوری اسلامی و مدافعان حرم به دلیل مبارزه با داعش و تروریست‌های مسلح در سوریه است!

* جنس ساختار جملات و ادبیات به کار رفته در این بیانیه بار دیگر این شبهه را تداعی می‌کند که مانند بسیاری از بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار هم عده‌ای در پشت صحنه برای او چنین جملاتی را دیکته کرده و او را مانند وقایع بعد از انتخابات ۸۸ به معرکه‌ای فرستاده‌اند!

* به نظر می‌رسد او روزگار دهشتناکی برای خود رقم زده است.

* موسوی در بیانیه خود به نحو بسیار عجیبی علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن و ...موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته و در مجموع مقاومت علیه داعش و اسرائیل و آل‌سعود و ... را شوم و کجروی و «جرائم ننگین» خوانده است!

* در فراز بسیار عجیب دیگری از این بیانیه، موسوی اهانت‌ وقیحی به سرداران شهید مدافع حرم روا داشته و نوشته است که آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!

* این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای موسوی است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان