جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | امروز در مراسمی ، با قدردانی از تلاش های مهدی سبحانی ، مدیر کل سابق پست گیلان ، محمدحسین هوشنگی به عنوان مدیرکل جدید پست گیلان معرفی شد.

استاندار گیلان امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید پست استان و در دیدار سعید شریف‌زاده ، عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران ، بر افزایش بهره وری ، ارتقاء کیفیت و تسریع در ارائه خدمات نوین پستی ، با تقویت و هوشمند سازی زیرساخت های پست گیلان تاکید کرد.

دکتر اسدالله عباسی امروز با اشاره به نقش مهم پست در عرصه تجارت و ارتباطات ، افزود : خدمات پست ، بسیار گسترده است و با اعتماد افراد جامعه ارتباط مستقیم دارد.

وی داشتن برنامه ای هدفمند و آینده نگر برای ارتقاء خدمات پستی را مهم عنوان کرد و گفت : تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های هر سازمان ، باید بر اساس برنامه تحولی و همسو با اسناد بالادستی باشد و برای تخصیص اعتبار به طرح های پست ، باید برنامه ای جامع ارائه شود.

سعید شریف‌زاده ، عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست ایران نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی های اداره‌ کل پست گیلان و گستردگی خدمات آن ، به برخی نیازمندی های این حوزه گفت : با توجه به جمعیت استان و همچنین میزان بهره مندی افراد از خدمات پست ، برای افزایش بهره وری و توسعه زیرساخت ها به تامین اعتبار نیاز داریم.

وی به ماموریت‌های شبکه پستی کشور مبنی بر هوشمند سازی فرایندها اشاره و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا خدمات پستی را در سایه همدلی ، بهره مندی از تجارب  و دانش کارکنان شبکه پستی با سرعت بیشتری ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

همرسانی کنید:
محمد کاظم زاده مژدهی (وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیات مدیره گروه تئاتر جهش)
آقای استاندار لطفا کارگروه توسعه تئاتر استان را دوباره ایجاد نمایید!

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان