پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403
گامی دیگر در راستای افزایش انضباط ترافیکی در معابر سطح شهر رشت؛

راه اندازی ایستگاه های ثبت تخلف کنترل سرعت در ورودی های رشت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۱:۱۸ چاپ

شهردار رشت گفت: با پیگیریهای شهرداری رشت و پلیس راهور گیلان، ایستگاههای ثبت تخلف کنترل سرعت در ورودیهای رشت از سمت جاده تهران و جاده انزلی راه‌اندازی شد.

به گزارش حکایت گیلان | به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری رشت - سید امیر حسین علوی شهردار رشت، جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: با پیگیریهای انجام شده توسط شهرداری رشت و پلیس راهور استان گیلان و پس از اخذ کدگذر واژه از پلیس راهور کشور، ایستگاههای ثبت تخلف کنترل سرعت نصب شده در ورودیهای رشت از سمت جاده تهران (حدفاصل چهار راه کانال تا میدان گیل) و ورودی از سمت جاده انزلی واقع در جنب فرودگاه سردار جنگل راه‌اندازی شد.

شهردار رشت افزود: با توجه به نصب این سامانه‌های ترافیکی و با هدف سهولت در مدیریت و نظارت بر تردد خودروها و ترافیک شهری، رصد خودروها به شکل آنلاین، تسهیل در عبور و مرور خودروها، برقراری و افزایش انضباط ترافیک در معابر شهر، رعایت سرعت مطمئنه در این محورها توسط رانندگان ضروری است.

گفتنی است، رانندگان در صورت تجاوز از سرعت که حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود، توسط دوربینهای کنترل سرعت اعمال قانون خواهند شد و سامانه‌های این دو محور از شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ اعمال جریمه خواهند نمود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان