سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
از 27 تا 29 اردیبهشت؛

طرح ارتقا آگاهی کنترل فشار خون در ٤پایگاه سطح رشت

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۲۰:۴۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |  به مناسبت روز جهانی فشار خون، طرح ارتقا آگاهی کنترل فشار خون در ٤پایگاه سطح رشت برگزار می گردد.

آتنافیض  مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این طرح با اشاره به نامگذاری روز جهانی فشار خون گفت: مرکز جهانی فشار خون 17 ماه می ( 27 اردیبهشت) را  به دلیل  اهمیت فزایش آگاهی عمومی در خصوص فشار خون بالا و اقدامات پیشگیرانه و عوارض این اختلال به عنوان روز جهانی فشار خون نامیده شده است که این نامگذاری نشان از ابتلای بالای این بیماری و در نتیجه یک زنگ خطر است. این مرکز شعار این روز را «اعداد خود را بدانید» قرار داده است که هدفش افزایش آگاهی نسبت به این بیماری در همه جوامع است.

وی با اشاره طرح ارتقای اگاهی کنترل فشار خون گفت: جامعه نگاه نو اندیش انقلابی شهرستان رشت در نظر دارد با همکاری نهادهای ذیربط با برگزاری این طرح و شناسایی افراد دچار فشار خون بالا و معرفی آنها به نهادهای مربوطه مانع از فوت شهروندان کلانشهر رشت و کاستن هزینه های دولت در بخش خدمات و درمان، گام مهمی برای مملکت عزیزمان بردارد.

فیض خاطرنشان کرد: طرح ارتقا اگاهی کنترل فشار خون  به مدت سه روز (٢٧لغایت٢٩ اردیبهشت ١٤٠١) در ٤پایگاه سطح رشت واقع در میدان شهرداری، سبزه میدان،پارک شهر و خیابان سعدی برگزار می گردد.

وی با اشاره به عوامل ریاست ستاد این طرح نیز گفت: این طرح به ریاست ستاد  آقای حسین رضویان( رئیس کمیسیون بهداشت،محیط زیست و خدمات شهری) ،دبیری آقای زبردست(مدیر تشکل مردمی نگاه نو اندیش انقلابی استان) به همراه اعضای ستاد مرکز بهداشت شهرستان رشت و جمعیت هلال احمر رشت و با مدیریت اجرایی امیرحسین ابراهیمی(کارشناس ارشد روابط بین الملل) ، مدیریت فنی دکتر فراز صادقی، مدیریت تبلیغات آتنا فیض ، گروه روانشناسی به سرپرستی یاسمن لاریجانی و  مدیرپشتیبانی نیروی انسانی توسط محمدسرلاتی فعالیت می کند. 


گفتنی است  این طرح ساعت 14 روز سه شنبه 27 اردیبهشت در پایگاه میدان شهرداری رشت ( پیاده راه فرهنگی) افتتاح می گردد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان