سه شنبه, 29 اسفند 1402
سه شنبه, 29 اسفند 1402
جوابیه شورای شهر رشت به خبر توقیف خودروی مسعود عباس نژاد:

خودرو در اختیار همسر عضو شورا بود!

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۱۵:۲۴ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان روز گذشته 25 اردیبهشت اعلام کرد: خودروی ال ۹۰ مسعود عباس نژاد رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با ۶۰ میلیون ریال خلافی توقیف شد.

در خبر پلیس آمده بود: این خودرو با ۴۶ فقره تخلف در مدت ۱۱ ماه، شامل عبور از چراغ قرمز، صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی، سرعت غیرمجاز، توقف دوبله در معابر، پرداخت نکردن عوارضی، استفاده نکردن از کمربند ایمنی و نقض تردد شبانه با ۶۰ میلیون ریال جریمه توقیف شد.

 روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص این خبر جوابیه ای صادر کرده است. 

 در این جوابیه آمده است: 
اخیرا مطالبی تحت عنوان توقیف خودروی رییس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با ۶۰ میلیون ریال خلافی در فضای مجازی منتشر شده که لازم است از این بابت مباحثی با هدف شفاف سازی و تنویر افکار عمومی ارائه شود.

آقای مسعود عباس‌نژاد در ابتدا در جایگاه حقیقی به عنوان شهروند رشت و سپس در جایگاه حقوقی به عنوان رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت شناخته می شود و ارتباط دادن جرائم رانندگی خودروی شخصی وی با با جایگاه ریاست کمیسیون تخصصی شورا یک اقدام به دور از اخلاق و یقینا با تحرک دستهای پشت پرده صورت گرفته است که قابلیت پیگیری دارد.
دوما: خودروی ال ۹۰ مذکور که متعلق به آقای مسعود عباس نژاد می باشد، مدتهاست که در اختیار همس نامبرده قرار دارد و جرائم ثبت شده برای این خودرو در شرایطی بوده که مسعود عباس نژاد هدایت آن را بر عهده نداشته است.
هم چنین با توجه به اینکه همسر محترم آقای عباس نژاد در شغل شریف پرستاری مشغول فعالیت هستند، یقینا در زمان اوج شیوع کرونا که منع تردد در برخی از ساعات شبانه روز اعلام شده بود ،‌ همسر ایشان با هدف ارائه خدمت به شهروندان شریف می بایست در شیفت های متعدد کاری به مرکز درمانی محل خدمت مراجعه نماید و بخش عظیمی از این تخلفات مربوط به همان ساعات منع تردد می باشد.
لازم به ذکر است برگه جرائم رانندگی همچون برخی دیگر از اوراق و اسناد یک موضوع شخصی است و حال اینکه برگه جرائم رانندگی مسعود عباس‌نژاد تحت عنوان( توقیف خودروی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با ۶۰ میلیون ریال خلافی) در فضای مجازی منتشر شده است، موضوع قابل تأملی است که یقینا با اهداف مغرضانه صورت گرفته است و از طریق مراجع قضایی قابلیت پیگیری خواهد داشت.
گفتنی است آقای عباس نژاد حدود ۹ ماه است که به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت و متعاقب آن ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای ششم این شهر مشغول به فعالیت می باشد و این در حالی است که برخی از جرائم رانندگی درج شده برای وی مربوط به سال‌های گذشته است و مرتبط کردن آن با جایگاه ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت به دور از انصاف و یقینا با اهداف خاص صورت گرفته است.
بی شک نهاد شورای اسلامی شهر رشت به عنوان یک نهاد برخاسته از اراده مردم حق شکایت از افرادی که این چنین مسائل را با هدف تشویش اذهان عمومی منتشر کرده اند را بر خود محفوظ می دارد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان