جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | ایلان ماسک تا دو یا سه ماه آینده پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خود را برای خرید توییتر نهایی می‌کند. هر چند که او در حال حاضر هم درباره تغییراتی که می‌خواهد در این شبکه اجتماعی اعمال کند صحبت کرده است.

 او در خصوص تعلیق حساب توییتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «تصمیم توییتر برای ممنوعیت فعالیت رئیس جمهور سابق از نظر اخلاقی اشتباه و به شدت احمقانه بود».

ماسک گفت: «فکر می‌کنم این یک اشتباه بود زیرا بخش بزرگی از کشور [آمریکا] را با توییتر بیگانه کرد و در نهایت منجر به حذف صدای دونالد ترامپ نشد. فکر می‌کنم من ممنوعیت دائمی را لغو خواهم کرد.»

در ماه ژانویه سال گذشته و در پی اعتراضات مردم نسبت به نتیجه انتخابات آمریکا، توییتر گفت که حساب دونالد ترامپ را به دلیل احتمال تحریک مجدد مردم به خشونت به طور دائم می‌بندد. او اشاره کرد: « این کار باعث سکوت ترامپ نشد. او در شبکه اجتماعی خودش یعنی شبکه حقیقت به فعالیت خود ادامه داد و این کار باعث شد صدای او بهتر شنیده شود».

اما ایلان ماسک می‌گوید که حساب ترامپ را بازمی‌گرداند اما چون هنوز مالکیت توییتر را ندارد قطعیت این اتفاق هنوز مشخص نیست. در واقع پس از اینکه ایلان ماسک خرید سهام توییتر را اعلام کرد ارزش بازار بزرگ‌ترین دارایی او یعنی تسلا به شدت سقوط کرد. اکنون او با اطمینان کمتری از خرید توییتر صحبت می‌کند.

دونالد ترامپ پیش‌تر گفته بود که حتی اگر حساب توییتر او بازگردد دیگر در این شبکه اجتماعی فعالیت نخواهد کرد. اگر ترامپ بخواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شود برای در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان