جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | خبرگزاری فارس به عنوان مهم ترین رسانه برخط اصولگرایان به دفاع از محمد باقر قالیباف و خانواده اش پرداخته و مدعی شده هیچ خرید سیسمونی در ترکیه انجام نشده است و درگیری نداشته اند.

خبرنگار فارس گفته است از مسئولان فرودگاه و هواپیمایی معراج موضوع خرید سیسمونی  را پیگیری کرده است و آن ها گفته اند هیچ اضافه باری نداشته اند. 

البته هواپیمایی حق انتشار چنین موضوعاتی را بدون اجازه اشخاص و مقام قضایی ندارد. بر فرض اگر چنین سیسمونی وجود داشت آیا آن را تایید می کردند؟

البته ما نمی دانیم که ماجرای خرید سیسمونی چقدر واقعیت دارد. ولی این نحوه اطلاع رسانی تنها برای دفاع بی شائبه از قالیباف منتشر شده است و منبعش نیز مشاور قالیباف و روابط عمومی هواپیمایی است که منابع درستی نیستند.

این خبرگزاری اگر یک مقام دولت پیشین چنین می کرد داستان ها از آن می ساخت، ولی حالا منتقدان قالیباف را به دروغ پردازی متهم می کند. حتما صرف سفر خانوادگی که حتی فرزند قالیباف هم منتقد آن شده دروغ است؟ چرا خود خانواده قالیباف سکوت کرده اند و یک خبرگزاری  مسئولیت حمایت از آن ها را برعهده گرفته اند. مگر کار خبرگزاری دفاع از مقامات است؟

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان