جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

حکایت گیلان | تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور برابر مناطق نفت خیز جنوب به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود ، تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و مناطق نفت خیز جنوب یکشنبه‌شب در هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در حضور حدود ۲ هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار با برتری سپیدرود آغاز شد و این تیم کنترل بازی را در دست داشت و چند موقعیت نیز در همان ابتدای بازی به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۲۴ یکی از بازیکنان سپیدرود با خطا در محوطه جریمه مناطق نفت خیز جنوب متوقف شد که داور این بازی یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که مهیار نوری بازیکن سپیدرود نیز این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل برتری سپیدرودی ها، بازی به تعادل کشیده شد و تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز چند موقیت مناسب به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۴۵ بهنام برهانی بازیکن این تیم در میان تعلل مدافعان سپیدرود با دروازبان این تیم تک به تک شد و توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر  یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردند اما این فرصتها به هدر رفت تا سپیدرودی ها در نهایت به یک نتیجه مساوی خانگی دیگر نیز دست یابند.

قضاوت این دیدار را محمد امیرنژاد با کمکهای مرتضی فاطمی‌صدر و میثم ترک‌جوکار برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، سبحان سحرخیز از سپیدرود رشت و هانی نژادتمیمی از مناطق نفت خیز جنوب کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب مصطفی زینعلی، رضا عاشوری، پژمان ثباتی، علی بیجاری، مهیار نوری،حسین آفرین‌زاد، پرهام جوادی، کیوان محمدنژاد، میلاد نجفی، سبحان سحرخیز، اویس کردجهان و با سرمربیگری ساسان صادقی مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال مناطق نفت خیز جنوب با ترکیب سامان فرجام، میلاد بحرانی پور، رضا نجاری، جلیل پناهی، بهنام برهانی‌منش، یاسر چکاره، هانی نژادتمیمی، احمد محمدیان پور، محمد طایران، ساسان شیرمردی، فرشید علیزاده و با سرمربیگری عزیز فریسات رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۱ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز با کسب ۲۴ امتیاز، نهم است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور با تیم های چوکا تالش، بعثت کرمانشاه، شهدای رزکان البرز ، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس و شهید اورکی اسلامشهر همگروه است.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

* حاشیه های بازی سپیدرود رشت و مناطق نفت خیز جنوب*

با توجه به ماه مبارک رمضان این بازی پس از مراسم افطار برگزار شد و با وجود اینکه ورزشگاه سردارجنگل در بیرون رشت قرار دارد و رفت و آمد آن هم پس از افطار به این ورزشگاه سخت و دشوار است، اما حدود ۲ هزار نفر از علاقمندان و طرفداران سپیدرود خود را به ورزشگاه رسانده تا از نزدیک نظاره گر بازی تیم محبوب خود باشند.

سپیدرودی ها در این دیدار با انبوهی از بازیکنان محروم و مصدوم رو در وری تیم مناطق نفت خیز جنوب قرار گرفتند چون پویا عزیزپور و سیدمحمد حسینی مربی دروازه بانهای این تیم به دلیل اخراج در بازی برابر نیروی زمینی، در این مسابقه غایب بودند.

همچنین سجاد شهداد، آرمان مردانی، هومن مسعودی، امیرحسین صالحی، امیر قلم آرا، سهیل ربیع زاده و علیرضا ربیع زاد دیگر بازیکنان سپیدرود رشت به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این مسابقه نبودند و نتوانستند تیم خود را در بازی برابر مناطق نفت خیز جنوب همراهی کنند.

کادرفنی و نیمکت نشینان تیم فوتبال سپیدرود رشت در چند مورد نسبت به تصمیمات گروه داوری معترض بودند و اعتقاد داشتند که داور یک گل سالم این تیم را مردود و یک خطای پنالتی مسلم را برای آنان در نظر نگرفت.

در دقیقه ۱۴ این دیدار، سپیدرودی ها موفق شدند دواره تیم مناطق نفت خیز جنوب را باز کنند اما کمک داور این مسابقه، این گل را به دلیل آفساید مردود اعلم کرد که این تصمیم کمک داور، با اعتراض کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت همراه بود.

همچنین در دقیقه ۵۴ پژمان ثباتی بازیکن سپیدرود در محوطه جریمه تیم مناطق نفت خیز جنوب سرنگون شد که داور این بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و این تصمیم داور نیز مورد اعتراض کادرفنی و نیمکت نشینان سپیدرود قرار گرفت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان