جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
استاندار و حامیان دولت بهانه نیاورند؛

بانی تداوم وضع موجود خود دولت فعلی است!

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۲۹ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |استاندار گیلان در سفری که به زادگاه خود رودسر داشته در جمع نمازگزاران جمعه این شهر گفته است « کسانی که بانیان وضع موجود بودند و عملکردشان ضعیف بوده، هیچ یک روی کار نیستند و اگر کسانی هم هستند ، تا حدودی کارشان رضایت بخش بوده است.»

جمله استاندار با انتقاد برخی حامیان دولت مواجه شده اند که همچنان همه مشکلات را گردن مدیران دولت قبل می دانند و خواستار تغییرات کلی در پست های دولتی هستند.

البته حرف استاندار در تغییران سطوح ارشد و میانی استان تقریبا درست است. همه مدیران ارشد استانداری، فرمانداران و قاطبه مدیران کل تغییر کرده اند. جانشینان آن ها هم اکثرا از افراد نظامی و امنیتی و  مدیران دولت احمدی نژاد بوده اند. حالا این که برخی کارمندان دولت در همه دولت ها باقی مانده اند که نشانه غلط بودن این گزاره نیست. شاید در این میان تنها رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان تغییر نکرده است که شاید همه داد و بیدادها برای برکناری شراره کاوسی باشد که مشخص نیست که اگر برود قرار است جانشینش که حتی سواد و تحصیلات رئیس فعلی را نخواهد داشت چه گلی به اقتصاد نحیف استان بزند.

مساله انتصابات تنها دغدغه خیل ستادهای انتخاباتی حامی رئیسی است و برای بدنه مردمی محلی از اعراب ندارد. هرچه جلوتر می رویم آن ها اهمیتی نمی دهند که گوشت و مرغ چقدر شده است  و اینترنت چرا گران شده است. گویی تا چهار سال می خواهند به بهانه حضور مدیران دولت قبل از پاسخگویی این دولت طفره بروند و نگویند  که کشور با سیاست و بودجه دولت فعلی جلو می رود که مبتنی بر حذف ارز ترجیحی و افزایش تورم است. با این حال هرچه جلوتر برویم دیگر صحبت بانیان وضع موجود هم کارایی ندارد و خود همین افراد به تداوم وضع موجود متهم می شوند. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان