سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان | خبر علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش که با این تیم قهرمان نیم فصل اول لیک دسته دوم شده بود از هدایت چوکای تالش استعفا کرد تا چوکا وارد بحران شود.

تیم چوکای تالش که نتایج خوبی با علی نظر محمدی گرفته بود و قهرمانی نیم فصل را یدک میکشید به یکباره دچار بحران شد و عدم واریز مطالبات بازیکنان باعث شد تا در مقطعی بازیکنان چوکای تالش دست به اعتصاب بزنند تا تمرینات این تیم پرطرفدار تعطیل شود که این اعتصاب به ضرر چوکای تالش شد تا صدرنشینی را به راحتی از دست دهد‌‌. 

این پایان ماجرا نبود و پس از تعطیلات نوروزی علی نظر محمدی و کادرش استعفای خود را تقدیم مالک این‌تیم کردند تا مدیران چوکا به فکر جایگزینی علی نظر محمدی باشند‌. 

اختلافاتی نیز در تیم چوکای تالش بین مدیران این تیم افتاده است که باعث اعتراض هواداران تیم چوکا شده و خواستار پایان دادن به این حواشی شده اند‌. 

گزینه های مختلفی نیز برای نیمکت تیم چوکای تالش مطرح میباشند که پس از توافق با مالک باشگاه چوکای تالش معرفی خواهد شد.

هومن افاضلی مدیر فنی تیم چوکای تالش شد. 

علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش امروز به همراه افاضلی در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و هومن افاضلی را به عنوان مدیر فنی این تیم معرفی کرد. 

هومن افاضلی که در تیم های مختلفی از جمله نفت تهران، صبای قم،استیل آذین و ماشین‌سازی مربیگری کرده و کارنامه ضعیفی نیز در این عرصه از خود به جای گذاشته است. 

 بنا بر اعلام نامداری هومن افاضلی تا انتخاب سرمربی جدید چوکا‌ مسئولیت فنی این تیم‌ را بر عهده خواهد داشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان