چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | تولیت آستان قدس حضرت معصومه سلام الله علیها دینداری و توجه به معنویات پلیس را عامل ایجاد محبوبیت در میان مردم دانست و گفت: استقرار روحانی در کلانتری‌ها و توجه به امور معنوی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند و این محبوبیت باعث نفوذ کلام در میان مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از اول تأسیس تا به امروز رو به رشد بوده است، گفت: رشد نیروی انتظامی محسوس است و پلیس روز به روز در نگاه مردم، عزیز، مقتدر، با صلابت، سالم و آبرومندتر از گذشته است و این جای شکر دارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام شئون زندگی مردم گره خورده و از این رو فرمانده کل قوا خیلی به این نیرو اهمیت می دهند، افزود: نیروی انتظامی علاوه بر امنیت و نظم در مسائل سیاسی و ترویج منویات مقام معظم رهبری در زوایای جامعه می تواند اثرگذار باشد زیرا این نیرو در صحنه است و در جامعه حضوری فعال دارد.

وی استقرار روحانی در کلانتری ها را از کارهای ارزشمند دانست و گفت: یکی از مشکلات ما بحث محلات است و اگر محلات ما با مساجد و امام جماعت هماهنگ باشند، امور مختلف کشور از جمله حضور مردم در انتخابات، حفظ امنیت، حفظ عفاف و حجاب، طهارت جامعه و بسیاری از مسائل معنوی مردم حل می شود و جلوی توطئه و نفوذ دشمن را می گیرد.

سعیدی با بیان اینکه ترویج معارف اسلامی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند، گفت: محبوبیت سبب نفوذ کلام می شود و اگر علمای بزرگ ما در میان مردم نفوذ کلام داشتند به خاطر محبوبیتشان در میان مردم بود و این محبوبیت را دشمنان ما ندارند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان