جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
ناکامی فعال شاخص اصولگرا در برابر نماینده صومعه سرا: 

با شکایت دلخوش 25 میلیون تومان جریمه شده ام | پول ندارم و به زندان می روم!

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۰۹:۵۱ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |  حسن کربلایی فعال سیاسی اصولگرا و دبیر حزب موتلفه اسلامی از محکومیت مالی خود به دلیل شکایت کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس خبر داد و نوشت به دلیل آنکه توان پرداخت محکومیت مالی را ندارد به زندان می‌رود.
کربلایی مدعی شده بود که زمینی در کنار تالاب انزلی به نام دلخوش است. موضوعی که به گفته اوهنگام تصویب اعتبارنامه نماینده صومعه‌سرا در مجلس هم مطرح شده بود اما نمایندگان با اما و اگر نسبت به تصویب اعتبارنامه دلخوش اقدام کرده بودند.
کربلایی  نوشته است: « شنیدم بیست میلیون تومان و بیست و پنج میلیون تومان محکوم شدم. دادگاه تجدید نظر هم کمی سنگین‌تر کرد و بالاخره محکوم شدم به پرداخت این پول‌ها.
فکر می‌کنم خطایی نکردم، حرف نمایندگان را زدم، نظر رئیس قوه قضائیه وقت یعنی آیت الله رئیسی را اجرایی کردم، اطلاع‌رسانی کردم، سؤال کردم، هشدار دادم و وظیفه شخصی، دینی، سیاسی و تشکیلاتی بنده بوده.
به هرحال اگر استان گیلان در رتبه اول و دوم قرار دارد از نظر فساد مدیران، دلایل را می‌شود از این گونه اتفاقات کشف کرد.
بنده به دلخوش که قطعاً شادمان است و به دستگاه قضا که لابد حکم خدا را صادر کرده، رسما اعلان می‌کنم، پولی ندارم بابت پرداخت و آمادگی رفتن به زندان را دارم و شاید اینطوری مقدر شده مدتی در زندان باشم و روزگار بگذرانم.
خوشحال می‌شوم مدیران اطلاعاتی و امنیتی استان گیلان، نمایندگان قم و تهران و شیراز، دادگستری گیلان و… به بنده و جامعه دلسوز گیلان اطمینان دهند دلخوش و خانمش زمینی از زمین‌های مرداب انزلی را تصرف نکرده‌اند.»

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان