جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403
درباره پیام ستایش آمیز مدیرعامل آرش مال از استاندار گیلان؛

آیا برای استاندار تعریف و تمجیدها اهمیتی دارد؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۰ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی طی پیامی با انبوه جملات ستایش آمیز از استاندار گیلان تقدیر کرده است که در نوع خود بی سابقه است. این پیام در بسیاری از رسانه های استان نیز منتشر شده است. انگیزه مدیرعامل این شرکت انبوه ساز هرچه است جای سوال دارد که مگر چه اتفاقی برای اشتغال استان افتاده که چنین تعریف و تمجیدهایی را شاهد هستیم. 

همین شرکت در دولت پیشین قدرت گرفته و به عناون یک شرکت درآمدزا تعریف شده است. پس با این احتساب باید شاهد یک پیام ستایش آمیز آن ها از دولت پیشین هم باشیم. ولی چون تشکر از دولت قبلی  مورد گلایه مدیران فعلی خواهد بود این مساله حذف شده است و استاندار گیلان به مثابه یک سوپرمن معرفی شده است.

 البته چنین پیام هایی از سوی مدیریت شرکت مسبوق به سابقه است. به طور مثال زمان بازدید مدیرعامل سابق منطقه آزاد انزلی وی گفته بود: «شما در این بازدید با رویکردی روشن فکرانه و حمایتی انرژی ۱۰۰چندانی به مجموعه آرش مال و شرکت انبوه سازان آرش دادید»  چنین بیانیه و پیام هایی هرچه هست نوعی تلاش برای دیده شدن  و تحت تاثیر قرار دادن مدیران دولتی است. استاندار و یا هر مدیر دولتی نباید سطح خود را پائین بیاورند که به چنین پیام هایی دلخوش باشند. آن چه آن ها را متمایز می کند حمایت اقشار مختلف به خصوص اقشار ضعیف از جمله کارگران هست. خوب است استاندار گیلان طی بازدیدی متوجه شود که آیا کارگران این شرکت انبوه ساز از شرایط خود راضی هستند. حقوق و بیمه  آن ها سر موقع پرداخت می شود و یا قرار است چنین ستایش هایی تنها برای ندیده شدن این موضوعات باشد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان