جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

حکایت گیلان | فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری یک نفر به اتهام قتل عمد یک مرد ۴۸ ساله خبر داد.

  سرهنگ حسین امیدخواه گفت: در پی مراجعه خانواده‌ای درخصوص اینکه مرد ۴۸  ساله‌ای ۳ روز است که به منزل مراجعه نکرده و تلفن همراهش هم خاموش است، بررسی موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و همه جانبه سرنخ‌هایی از اختلافات شدید مالی مرد گم شده با یکی از دوستانش به دست آوردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی فرد مورد نظر برای تحقیقات بیشتر به پلیس احضار و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل دوستش به علت اختلافات مالی اعتراف کرد.

سرهنگ حسین امیدخواه گفت: متهم پس از دعوت مقتول به منزل مسکونی خود در یک فرصت مناسب با استفاده از میله آهنی به سر وی ضربه زد و او را به قتل رساند و سپس با پاشیدن اسید بر روی جسد، جنازه وی را در اطراف منزلش دفن کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل افزود: جسد کشف شده با دعوت از پزشکی قانونی و بازپرس ویژه قتل و اثربرداری برای انجام معاینات پزشکی به سردخانه منتقل و قاتل نیز با قرار بازداشت روانه زندان شد.

گفتنی است، این شیوه امحای جسد پیش از این در سریال بریکینگ بد دیده شده بود. در سریال بریکینگ بد ( 2008) والتر وایت و جسی پینکمن اصلا دوست نداشتند امیلیو کویاما، شریک قبلی پینکمن را به قتل برسانند. اما هنگامی که او سعی کرد آنها را بکشد، چاره ای به جز تبدیل شدن به جسد را باقی نگذاشت.
وایت یک معلم شیمی بود، و راه حلی برای جسد بر زمین مانده ارائه داد: اسید هیدرو‌فلوئوریک.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان