پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
ادامه ابراز تاسف های اسدالله عباسی؛

استاندار گیلان در نقش دبیرکل سازمان ملل!

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۰۹:۵۷ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | استاندار گیلان بعد از عذرخواهی و ابراز تاسف در مورد وضعیت پسماند سراوان حال از وضعیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان نیز ابراز تاسف کرده است. وی گفته است:  قابل قبول نیست شرکت‌های نیمه فعال را به حال خود رها کنند، وضع موجود اصلاً رضایت بخش نیست، متولیان بخش تولید مقصرند کارها را به اهلش بسپارید.

اسدالله عباسی این روزها در نقش دبیرکل سازمان ملل فرو رفته است که در همه جنگ ها و مصیبت های دنیا به یک ابراز تاسف بسنده می کند. مدیران این دولت هم مثل دولتمردان نشسته اند و جزء بیان این که در هشت سال گذشته کاری صورت نگرفته فعلا کاری نکرده اند، ولی تا دلمان بخواهد نسبت به کم کاری مدیران پیشین معترض هستند. گویی مدیران گذشته از کراتی دیگر به این استان آمده اند  و حال آن ها در مقام منجی ظاهر شده اند. انگار همه این ها تاکنون هیچ مسئولیتی نداشتند و از این مسائل بی خبر بودند.

به وضعیت پسماند استان توجه کنید. معاونت عمرانی همین استانداری تزی ارائه می دهد که سال آینده است قرار است زباله ها به جنوب استان منتقل شود. طی دو روز نماینده رودبار و امام جمعه علیه آن موضع گیری می کنند و نتیجه اش این می شود که چنین حرفی یک فضاسازی رسانه ای اعلام می شود. خب دولت حتی نمی داند که در مورد پسماند چه برنامه ای دارد، پس  عذرخواهی به خاطر کار گذشتگان به چه درد مردم می خورد. استاندار هم که در نهایت نمی داند چه می کند می گوید «متولیان شهرداری رشت، برای رفع مشکل به صاحبان اندیشه و ایده در جامعه و دانشگاهیان فراخوان دهند.» خب آیا فکر می کنید چنین کاری قبلا صورت نگرفته است؟! جزء هزینه یک کار تحقیقی دیگر چه اقدامی می توان برای این پسماند انجام دهید که نتیجه اش مشخص باشد.

سوال این است آیا بهتر نبود مردم دسترنج کارهای مدیریتی شما را در جایی حس می کردند و بعد شاهد انتقادات شما از گذشتگان باشیم.در طی این مدت ما جزء انتصابات و عقب نشینی از سواحل کار دیگری در استان گیلان شاهد نبودیم. پس این همه شعار مبالغه آمیز برای تغییرات در استان از کجا نشات می گیرد.  شعار دولت این است که کار جهادی کنید. رئیس جمهور می گوید از همین امروز شروع کنید و برای از بین رفتن خط فقر قبل سال برنامه ریزی کنید، خودروی با کیفیت تولید کنید، منتظر رفع تحریم ها نمانید و  باید این شود و آن شود. وزرا هم که یکی می خواهد با یک میلیون تومان تولید شغل کند و دیگری دستوراتی درباره بورس می دهد. استاندارش هم که ابراز تاسف می کند. همه در نقشی فرو رفته اند که برای خودشان نیست!

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان