جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

حکایت گیلان | راز قتل پسر جوان که قربانی نقشه هولناک دختر مورد علاقه‌اش شده بود‌، پس از پنج ماه فاش شد. دختر جوان برای انتقام با معشوقه سابق خود‌، او را با سیانور مسموم کرد.

رسیدگی به این پرونده از نیمه مهر امسال و با گزارش مرگ مشکوک پسر جوان در شهر جدید هشتگرد در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

تیم جنایی بعد از حضور در محل متوجه شدند پسر جوان به‌تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد و از دیروز پاسخگوی تماس خانواده‌اش نبود؛ به همین دلیل خانواده‌اش با حضور در خانه با جسد او رو‌به‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر جوان بر اثر مسمومیت جان باخته و در مرگی خودخواسته به زندگی‌اش پایان داده است.

جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه تحقیقات مشخص شد پسر جوان مقداری طلا در خانه داشته که ناپدید شده است. این در‌حالی بود که پزشکی قانونی در گزارش خود، مرگ پسر جوان را مصرف سیانور اعلام کرد و احتمال قتل در پرونده مطرح شد.

ماموران به تجسس‌های خود ادامه داده و دریافتند، او مدت‌ها با دختر 24 ساله‌ای به نام مهسا در ارتباط بود که این اواخر چند‌بار با هم درگیر شده بودند.

با کشف این سرنخ‌، دستگیری مهسا در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران راهی خانه‌اش شدند اما مشخص شد او به‌طور ناگهانی خانه‌اش را تغییر داده است.

سرانجام پس از گذشت پنج ماه از مرگ پسر جوان‌، ماموران مهسا را دستگیر کردند که او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: حدود یک سال قبل با پسر جوان آشنا شده و او به من قول داد به خواستگاری‌ام می‌آید و ازدواج می‌کنیم اما بعد از مدتی زیر حرفش زد و ادعا کرد شرایط ازدواج را ندارد. وقتی این حرف را شنیدم‌، عصبانی شده و تصمیم به انتقام گرفتم. ابتدا قرص برنج خریدم تا با آن پسر جوان را بکشم که مسمومیت کمی پیدا کرد و کسی به ماجرا شک نکرد. دفعه بعد برای خرید سیانور به زادگاهم در غرب کشور رفته و در آنجا با پرداخت دو میلیون تومان‌، سیانور خریدم. روز حادثه به خانه‌اش رفتم و سیانور را در مشروب ریخته و به او دادم. بعد از خوردن آن جان باخت و من برای صحنه‌سازی با سرقت طلاهایش فرار کردم. موضوع را به مادرم گفتم و او خانه‌مان را تغییر داد تا ردی از من باقی نماند.

سرهنگ محمد نادربیگی‌، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این‌باره گفت: با اعتراف دختر جوان‌، پرونده به دادسرا ارسال شد و تحقیقات در این‌باره در پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

منبع: جام جم

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان