جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403
لیگ دسته یک بسکتبال ؛

سپیدرود دربی را برد، داماش صعود کرد

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان |دو تیم داماش گیلان و سپیدرود در چهارچوب آخرین دیدار مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در پایان در رقابتی پایاپای و زیبا، تیم سپیدرود با نتیجه ۷۲ - ۶۸ به پیروزی رسید اما داماش گیلان  با تفاضل گل بهتر در این مرحله، موفق به صعود به مرحله پلی‌آف شد.

ورزشگاه ۶ هزار نفری رشت شاهد برگزاری شهرآورد تماشایی بسکتبال این شهر بود که با پیروزی‌های دو نماینده استان در این مرحله، سرنوشت صعود به روز پایانی موکول شد.

نمایندگان گیلان در شرایطی به مصاف هم رفتند که اگر تیم داماش برنده مسابقه می‌شد یا با اختلاف ۴- گل شکست می‌خورد، از گروه صعود می‌کرد. در آن سو، سپیدرود رشت برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف +۲۰ گل داشت.

در پایان سپیدرودی‌ها در یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این مرحله توانستند با نتیجه ۷۲-۶۸ به پیروزی برسند و داماشی‌ها هم با کسب تفاضل گل لازم به همراه مهرام تهران به دور بعدی مسابقات لیگ دسته یک صعود کردند.

داماش در مرحله حذفی به مصاف توفارقان آذرشهر خواهد رفت.

سپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کردسپیدرود دربی را برد، داماش صعود کرد

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان