پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان |خبرگزاری میزان نوشت: زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود بر اثر خودکشی درگذشت.

این رسانه همچنین مدعی شد هنوز علت دقیق مرگ زهره فکور صبور  مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص در منزل شخصی خود، ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

ساعت ۲۰ شب گذشته وقتی زهره فکور صبور جوابگوی تلفن هایش نبود، یکی از اعضای خانواده که نگران غیبت او شده بود به خانه اش می‌رود. این فرد وقتی وارد خانه شد متوجه جسد زهره کنار مبل روی زمین افتاده است. او بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند. با حضور نیرو‌های اورژانس در خانه این بازیگر در شمال تهران آن‌ها متوجه فوت زهره فکور صبور شده و مرگ او را اعلام می‌کنند.

بلافاصله موضوع به پلیس اعلام می‌شود. با حضور ماموران پلیس در محل بررسی‌های اولیه برای مشخص شدن علت مرگ او آغاز کردند. پزشک قانونی با معاینه جسد اعلام کرد چندین ساعت از مرگ خانم بازیگر می‌گذرد.

همچنین در کنار جسد او ۱۵ بسته قرص مصرف شده وجود داشت که ماموران احتمال می‌دهند او با این قرص‌ها خودکشی کرده باشد.

یکی از اعضای خانواده او که در محل حضور داشت در تحقیقات اولیه اعلام کرد زهره انگیزه‌ای برای خودکشی نداشت و نمی‌دانیم چرا دست به این کار زده است.

در حال حاضر جسد در اختیار پزشکی قانونی است تا آزمایشات سم شناسی انجام شود.

گفتنی است  زهره فکور صبور متولد سال 1357 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های 1398 به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

وی در سال های اخیر به یک بلاگر اینستاگرامی نیز تبدیل شده بود. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان