جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

اختصاصی حکایت گیلان | روزنامه های دوشنبه 9 اسفند 1400، همچنان موضوع اوکراین و مذاکرات هسته ای را تیتر یک خود کرده اند. آماده باش هسته ای پوتین هم مورد توجه برخی روزنامه ها قرار گرفته است.

روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از منابع مختلف از مقاومت شدید مردم و ارتش اوکراین مقابل روس ها خبر داده است. این روزنامه همچنین به نقل از رئیس مجلس اعلام کرده که قصد ایران ماندن در برجام است. 

برخلاف روزهای اول که برخی روزنامه ها رئیس جمهور اوکراین را مسخره می کردند و او را یک کمدین می دانستند، حالا برخی روزنامه ها در حال ستایش او هستند. 

با این حال روزنامه وطن امروز همچنان زلنسکی را به دلیل اعتماد به غرب مورد نقد قرار می دهد. این روزنامه همچنین خواستار تضمین بازدارندگی هسته ای در مذاکرات هسته ای شده است. 

روزنامه سازندگی با اشاره به فرمان آماده باش هسته ای پوتین با کاریکاتوری از آندره کاریلیو به بررسی آن پرداخته است. این روزنامه روز گذشته هم طرح دیگری از این کاریکاتوریست منتشر کرده بود. ظاهرا وزیر ارتباطات هم از کاریکاتور خودش در این روزنامه خوشش آمده است. 

روزنامه کیهان تیتر یک خود را به دفاع از طرح صیانت اختصاص داده است و مخالفان اصلی آن را ولنگاران و کلاهبرداران دانسته است. 

حالا برخی روزنامه های اصولگرا سعی می کنند که نسبت به جنگ روسیه هم موضع انتقادی بگیرند. هرچند در کنارش انتقاد از ناتو را نیز تبلیغ می کنند. تیتر یک روزنامه فرهیختگان نوعی بازگشت به شعار « نه شرقی نه غربی» است. 

روزنامه آرمان ملی به تحریم های اقتصادی علیه روسیه اشاره کرده است که منجر به خودکشی یک سرمایه دار روسی شده است. 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

رضا معیری 8 خرداد 1402 ساعت 12:03

درد زلنسکی بخوره تو سر کیهان

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان