شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | میثم حسین پور دروازه‌بان ۲۴ ساله دو فصل اخیر شهرداری نوشهر و علیرضا صبوری مهاجم استقلال ملاثانی با تصمیم حسن اشجاری به سپیدرود رشت پیوستند.

سپیدرود رشت که در نیم‌فصل اول نتایج مورد انتظار هوادارانش را کسب نکرده ولی با تمام وجود و با کمترین امکانات توانسته بهترین نتایج را کسب کند تصمیم دارد در نیم‌فصل دوم با جذب نفرات جدید امیدهای صعود به لیگ دسته یک را زنده کند.

میثم حسین پور دروازه‌بان ۲۴ ساله دو فصل اخیر شهرداری نوشهر با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست.

حسین پور که زاده لاهیجان است در تیم‌های پایه ملوان، راه‌آهن، پرسپولیس حضور داشت و سه سال در امید و بزرگ‌سالان سایپا عضویت داشته و سپس به شهرداری نوشهر پیوست و در لیگ دسته سوم و دسته دوم در این تیم بازی کرده است.

پیش‌ازاین علی‌رضا صبوری به‌عنوان نخستین بازیکن در نیم‌فصل به سپیدرود پیوسته بود و آیدین مسعودی، رضا فخری، رضا کاسب و نیما عموزاده با سپیدرود فسخ کرده بودند.

بر طبق اعلام حسن اشجاری سرمربی سپیدرود طی روزهای آینده چند بازیکن جدید به سپیدرود اضافه خواهند شد و با چند بازیکن دیگر نیز خاتمه همکاری داده می‌شود.

علی‌رضا صبوری مهاجم پیشین سپیدرود رشت که فصل جاری در استقلال ملاثانی حضور داشت، با عقد قراردادی به تیم سابق خود ملحق شد.

صبوری ۲۸ ساله که زاده لنگرود است فوتبالش را در سال‌های پایانی دهه ۸۰ از باشگاه سپیدرود آغاز کرد و سپس در لیگ دسته اول به تیم فولاد نوین اهواز پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و یک فصل هم در لیگ برتر در نفت تهران حضور داشت.

صبوری به‌جز آن در لیگ دسته اول در تیم‌های نیروی زمینی تهران، چوکای تالش و فصل جاری در تیم استقلال ملاثانی بازی کرده و در لیگ دسته دوم در تیم‌های داماش، شهرداری فومن و سردار بوکان به میدان رفته است.

سپیدرود تا این تاریخ در نیم‌فصل با آیدین مسعودی، رضا فخری، نیما عموزاده و رضا کاسب به دلایل مختلف فسخ قرارداد کرده است و احتمال عقد قرارداد با بازیکنان جدید در روزهای آتی وجود دارد.

منبع:فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان