جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
مدیر پروژه واقعیت مجازی نهضت جنگل خبر داد:

اتمام مراحل پیش تولید ساخت بازی «نهضت جنگل:سرآغاز میرزا»

۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۶:۵۷ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | آیین رونمایی از نشان پروژه جدید سرای نوآوری‌های خلاق نفس با حضور رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،مجید رحمانی پژوهشگر تاریخ نهضت جنگل، سمیعی مدیر صندوق پژوهش و فناوری گیلان، علی باستی رئیس پارک علم و فناوری استان و جمعی از همراهان در نمایشگاه ایتکس گیلان برگزار شد.

در این رویداد، میکائیل پسندیده مدیر پروژه واقعیت مجازی نهضت جنگل، از اتمام مراحل پیش تولید و پژوهش های تاریخی و توسعه ای خبر داد و این مراسم را آغاز فرایند اجرایی ساخت بازی دانست. بازی واقعیت مجازی نهضت جنگل، تجربه ای روایی-ماجراجویی از وقایع دوران نهضت جنگل است که با ورود میرزاکوچک خان به گیلان پس از تبعید آغاز می شود و به بنیان گذاری هیات اتحاد اسلام می رسد.
مجید رحمانی پژوهشگر تاریخ نهضت و مشاور محتوایی پروژه، از ظرفیت های بالفعل بازی های رایانه ای برای انتقال مفاهیم در قالبی جدید پرداخت. او با بیان اینکه نهضت جنگل قابلیت ارایه حرفی بین المللی دارد گفت: روزگاری در این سرزمین، مردمانی در مقابل قدرت های خارجی قد علم کردند و معادله ی جریان قدرت را تغییر دادند و حرفی جدید ارایه کردند.


در پایان این رویداد از نشان بازی واقعیت مجازی «نهضت جنگل: سرآغاز میرزا» توسط  ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان رونمایی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان