حکایت گیلان | در راستای جلب رضایت مشتریان پگاه و در میان شرکتهای لبنی استان، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان استانی، به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، در راستای فعالیتهای ارزنده در جلب رضایت مشتریان، تندیس استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را، کسب کرد.
سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سالیانه استانداردها و تائیدیههای مربوط به میزان رضایتمندی مشتریان در شرکتها را بررسی و تندیس طلائی و گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به آنها، اهدا میکند.
گفتنی است، در میان شرکتهای لبنی در استان، تنها شرکت پگاه گیلان، موفق به اخذ این تندیس، شد.
اعطای تندیس جایزه تعالی منابع انسانی
همچنین شرکت شیر پاستوریزه پاستوریزه پگاه گیلان، گواهینامه و تندیس جایزه۴ ستاره تعالی منابع انسانی، را دریافت کرد.
این تقدیرنامه، از هفدهمین دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی و به همت انجمن مدیریت منابع انسانی ایران
در راستای استقرار مدل تعالی منابع انسانی برای اولین بار در شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران، دریافت شده است.
برای پیاده سازی این سیستم، معیارهای رهبری، نقشه استراتژیک، برنامه ریزی و تامین، توسعه، جبران خدمات، روابط کار و کارکنان، نتایج ادراکی، نتایج سازمان و نتایج عملکردی کارکنان منابع انسانی ارزیابی شد.