جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | طی روزهای اخیر انتشار انتصاب علی عسگری، رئیس سابق صداوسیما، به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس حسابی خبرساز شده، در حالی ارگان رسانه ای صداوسیما از انصراف وی از پذیرش این سمت خبر داده بود که علی عسگری آن را شایعه خواند و تکذیب کرد.

حکم علی‌عسگری را با دستور رئیسی زدند؟

مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری ادعای مطرح شده درباره نقش رییس‌جمهور در صدور حکم انتصاب علی‌عسگری به مدیرعاملی پتروشیمی خلیج فارس را رد کرد.

محمد مهدی رحیمی با رد ادعای برخی فعالان فضای مجازی مبنی بر دستور رییس‌جمهور به وزیر نفت برای انتصاب عبدالعلی علی‌عسگری به مدیر عاملی پتروشیمی‌ خلیج‌ فارس تأکید کرد "این خبر کذب محض است‌".

برخی فعالان فضای مجازی مدعی شدند در پی بروز اختلافاتی بر سر انتصاب مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس و کسب تکلیف وزیر از رییس‌جمهور، آیت‌الله رئیسی به جواد اوجی دستور داده برای رفع اختلاف‌ها، علی‌عسگری را به این سمت منصوب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خبر داده بود که:

علی عسگری در نامه ای به هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس ضمن تشکر از اعتماد آنان اعلام کرده در احترام به افکار عمومی، از پذیرش مسئولیت مدیر عاملی انصراف داده است.

استعفای علی‌عسگری تکذیب شد

علی‌عسگری که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شده بود در گفت‌وگو با فارس گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده جعلی است.

علی‌عسگری گفته: کار را با قدرت آغاز کرده‌ایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان