جمعه, 07 اردیبهشت 1403
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

اختصاصی حکایت گیلان | اسدالله عباسی با  رئیس و شماری از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت دیدار کرده است که طبق انتظار شهردار رشت در این دیدار حضور نداشته است،  ولی گفته می شود موضوع استیضاح شهردار از جمله مباحث اصلی این دیدار بوده است. هرچند محتوای آن توسط روابط عمومی استانداری اعلام نشده است. 

با این حال شنیده ها حاکی از آن است استاندار از اعضای شورا خواسته است موضوع استیضاح را به زمان دیگری موکول کنند و همین مساله ممکن است موضوع را مسکوت بگذارند. به نقل از برخی کانالهای مجازی یکی از دلایل این درخواست، سفر قریب الوقوع رییس جمهور به گیلان عنوان شده است که چندان هم عجیب نیست.

سفر روسای جمهور به استان گیلان معمولا خوش یمن بوده است. ابتدای سال 95 چند روز قبل از سفر روحانی به استان گیلان، حکم شهرداری محمدعلی ثابت قدم توسط وزیر کشور امضا شد و این سفر یکی از دلایل اصلی امضای حکم وی ارزیابی شد. زیرا معمولا وقتی روسای جمهور به استان ها سفر می کنند مسئولان استانی سعی می کنند شرایط را از هر نظر آماده نگه دارند. حالا هم سفر قریب الوقوع رئیسی به استان حکم نوشدارویی را برای شهردار رشت ایفاء کرده است. هرچند بعید است با این اختلافات، همیشه نهادهای بالادستی بتوانند تاثیرگذار باشند. 

همرسانی کنید:

نظرات شما:

همایون 14 دی 1400 ساعت 06:10

معنی نداشت واقعا، یعنی چی اخه 2 ماه نشده

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان