پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

حکایت گیلان | چندی پیش بود که دادستان صومعه سرا از تشکیل پرونده برای ۳۶ نفر از افرادی که استفاده غیرقانونی از یارانه سوخت داشتند، خبر داد. گویا این افراد از سهمیه بنزین آژانس برای مصارف شخصی خود استفاده می کرده اند!

نکته عجیب اما اینجاست که برخی کانال های خبری مدعی شدند نام همسر یکی از مسئولین دولتی صومعه سرا هم در لیست افرادی است که از بنزین سهمیه آژانسی استفاده می کردند!

در همین راستا، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرض کنیم یک تعاونی بنزین ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومانی به افراد داده، ما که نباید آبروی مردم را ببریم!

دلخوش با بیان اینکه چه ضرورتی دارد که این موارد مطرح شود، افزود: یاد گرفتیم آبروی مردم را ببریم. همانطور که در گذشته کالای کوپنی میدادند، این تعاونی مقداری بنزین به افراد داد که اگر به شما هم میدادند، میگرفتید ولی بنده نگرفتم. بنده در زندگی خودم از این کارها نمیکنم.

وی با بیان اینکه اصلا با آبروی مردم نباید بازی کرد، ادامه داد: الان در این کشور، مشکل فقط همین است؟! بنده به شما مدیری را نشان میدهم که ماهانه ۲۵۰ میلیون در ماه حقوق میگیرد. ما را بازیچه کردند تا به خاطر مسایل کوچک همدیگر را بزنیم.

وی با اشاره به اینکه هرگز خودم در این وادی ها نرفتم و نمی روم، افزود: نباید آبروی کسی که سهوا یا عمدا بنزین تعاونی را گرفته، ببریم. این تعاونی به ۳۰۰۰ نفر بنزین داده است!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما باید در این مملکت با هم رفیق باشیم، دوست باشیم، مردم را در چالش نیندازیم و با آبروی مردم بازی نکنیم.

منبع: خزرآنلاین

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان