چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403
ابلاغیه عجیب اتاق اصناف گیلان و ستاد کرونا؛

برای بستنی خوردن هم باید واکسن بزنید!

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۲:۰۱ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | رئیس اتاق اصناف گیلان طی نامه ای به روسای اصناف مختلف در شهرستان رشت ابلاغ کرده که بنا به دستور ستاد کرونای شهرستان  واحدهای صنفی حق ارائه خدمات به افراد غیرواکسن زده را ندارند. 

یکی از این نامه ها به رئیس اتحادیه آبمیوه و بستنی فروشی و رستوران و غذاهای سنتی فرستاده شده که صاحبان واحدهای صنفی در سردرب محل کسب و کار خود بنر «از ارائه خدمات به افراد واکسن نزده معذوریم» را نصب کنند. احتمالا بعد از این برای خوردن بستنی هم باید واکسن زده شود. آن هم در حالی که زیرساخت های آن در واحدهای صنفی فراهم نیست و واحدهای صنفی نمی‌توانند و نمی‌خواهند با مشتریان خود درگیر شوند.

 

البته در استان گیلان تاکنون بیش از نود درصد مردمح داقل یک دز واکسن خود را زده اند. اما چنین ابلاغیه هایی تنها یک گرته برداری کاریکاتوری از کشورهای دیگر است. زیرا بانک اطلاعاتی مردم در اختیار واحدهای صنفی قرار ندارد و از آن مهم تر خود واحدهای صنفی هم به این دستورات عمل نمی کنند. همان طور که برای دستور تعطیلی واحدهای صنفی نیز شاهد مقاومت بسیاری از سوی آن ها بودیم و احکام بسته بودن واحدها بیشتر به یک شوخی شباهت داشت. حالا هم به طور مثال سری به رستوران ها و یا فروشگاه های زنجیره ای بزنید  که چنین بنرهایی نصب شده است آیا کسی به این مساله توجه می کند؟

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان