سه شنبه, 28 فروردین 1403
سه شنبه, 28 فروردین 1403
لیگ دسته اول فوتبال ایران؛

توقف ملوان و شهرداری آستارا در خرم آباد و سیرجان

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۶:۳۵ چاپ

حکایت گیلان | دو تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و ملوان بندر انزلی به تساوی یک بر یک رسیدند.

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۵ بازی آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار و از ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم فوتبال خیبر و ملوان بندرانزلی در خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم بی‌ثمر بود و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. امیرحسین یحیی‌زاده در دقیقه ۲۶ برای ملوان و میلاد غریبی در دقیقه ۴۲ از روی ضربه ایستگاهی برای خیبر گلزنی کردند.

سایپا بحران‌زده در ادامه روند بد خود، با دو گل مغلوب شمس آذر قزوین شد تا پنجمین هفته‌ای باشد که رنگ برد را نمی‌بیند. گل‌های شهرداری آستارا را در این دیدار پوریا سرآبادانی در دقیقه ۵۹ و عباس عسکری در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند که گل عسکری روی یک ضربه ایستگاهی و با فاصله بیش از ۳۰ متر به ثمر رسید.

شهرداری آستارا در سیرجان با نتیجه بدون گل برابر آرمان گهر متوقف شد و شهرداری همدان هم در تهران برابر ویستاتوربین با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسید. مس شهربابک و استقلال ملاثانی هم که از ساعت ۱۴ به مصاف هم رفته بودند، دیگر صفر - صفر امروز لیگ یک را رقم زدند تا این هفته هم لیگ دسته اول، هفته کم گلی را پشت سر بگذارد.

هم‌چنین دیدار مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر به دلیل نرفتن شاهینی‌ها به کرمان و حاضر نشدن در زمین لغو شد و نتیجه این دیدار به احتمال زیاد و پس از بررسی کمیته انضباطی، ۳ بر صفر به سود کرمانی‌ها اعلام شود.

منبع: ایسنا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان