پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
اینستانوشت فعال اصولگرا؛

مدیریت گیلان در دست جریان اعتدال گرا است

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۰:۴۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | سردار نظرعلی علیزاده با انتقاد از برخی انتصابات در استان گیلان، مدیریت در این استان را متعلق به جریان اعتدال گرا دانست.

وی در اینستاگرام خود نوشت:

سال آخر دولت احمدی نژاد، در عرصه مدیریتی اعتدال زده شد. اکثر مدیران با نظر رئیس حزب اعتدال و توسعه که در راس یکی از معاونت های اصلی ریاست جمهوری بودند و از بین هم فکران ایشان انتخاب می شدند و فرقی هم نمی کرد از کدام حزب وابسته به جناح انها باشد. ولی محور و مسئولیت های محوری واصلی باید اعتدالی می بود. لذا کانونهای اصلی در ابعاد مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و.... در دست افراد این گروه قرار داشت و بدلیل اشرافی که این کانونها بر سایر دستگاه ها داشتند مدیران آنها یا از افراد هم فکر خود آنها انتخاب می شدند یا باید حتی بظاهر هم شده با اعتدال همراهی می کردند. سخن کوتاه کنم. آنچه گذشت، دوران سختی برای مردم استان گیلان رقم خورد، اگر چه شعار تدبیر و امید بود ولی از تدبیر برای استان خبری نبود و امید مردم هم به سمت نا امیدی و بی اعتمادی رفت.
انتخابات ریاست جمهوری نقطه عطفی برای ایجاد امید و اعتماد شد. مردم بویژه جوانان مومن انقلابی گیلان با عشق و امید به آینده در انتخابات حضور پیدا کردند و آیت الله رئیسی را با رای بالایی انتخاب کردند. مردم هم به شخصیت و هم به عملکرد و هم به شعارهای بسیار زیبای ایشان رای دادند و در انتظار ایجاد تحول در ابعاد مختلف و به امید آینده روشن و تحول، با تشکیل دولت جوان مومن انقلابی و جهادی نظاره گر اقدامات دولت می باشند. باتوجه به مشکلاتی که در عرصه های درمان بدلیل وجود ویروس کرونا و مشکلات معیشتی در عرصه اقتصادی دارند. که دولت هم تلاش می کند بر آنها فائق آید.
ولی برای ایجاد تحول نمی شود با کسانی که وضعیت موجود میراث مدیریت آنهاست، تحقق یابد. بلکه تحول مدیریتی می بایست در اولویت کاری دولت قرار گیرد.
اما در استان گیلان به دلایلی که فعلا از گفتن آن خودداری می کنم و البته برای خیلی ها روشن است و در آینده کاملا برای همگان آشکار خواهد شد،  در دست جریان اعتدال در حال رقم خوردن است. اگر چه شعار انتخاب مدیران از بین جوانان و انقلابی ها و جهادی ها است. ولی کانونهای اصلی همچنان در دست اعتدالی ها باقی مانده است و حتی با لابیگری ابقا می گردند. که سند این مدعا در سازمان برنامه و بودجه استان رقم خورد. و خیلی از آنهایی که آماده خدا حافظی با مدیر کلی و فرمانداری و مسئولیت های دیگر بودند پشیمان شده اند و دنبال لابیگری برای ادامه کار هستند. و مسئولین استان هم معلوم نیست چکار می کنند. لذا باید گفت: چه فکر می کردیم و چی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان