شنبه, 08 اردیبهشت 1403
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
به مناسبت روز پرستار؛

گزارش تصویری جشنواره غذا در بیمارستان ولایت رشت

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ ۱۰:۴۳ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |به مناسبت روز پرستار و جهانی تغذیه، جشنواره غذا در بیمارستان ولایت رشت برگزار شد.

 
دکتر محمدرضا مبین رئیس بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت در گفتگو با خبرنگار حکایت گیلان گفت : این جشنواره‌ی غذا با همکاری کارکنان بیمارستان ولایت و در راستای تداوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محوطه این بیمارستان برگزارشد و  44  نفر از پرستاران در این جشنواره با درست کردن غذای سالم شرکت کردند. 

وی ادامه داد: در دوسال گذشته بخاطر همه گیری ویروس کرونا، پرستاران از بسیاری دیدوبازدیدها محروم شدند و اغلب اوقات خود را در محیط بیمارستان سپری می کردند، اما اکنون که شرایط کشور بهتر شده، بمناسبت روز پرستار و روز غذای سلام، تصمیم گرفته شد این رویداد فرهنگی برگزار شود و پرستاران به سلیقه خود غذاهایی را تهیه کنند که مورد داوری قرار بگیرد، البته اهمیت این جشنواره دورهمی و تقدیر از همکارانم بود که با حضور جمعی از مسئولین محترم و هنرمندان خاطره ای را رقم زدند.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی ولایت رشت خاطرنشان کرد:  تمامی در آمد حاصل از برگزاری این جشنواره صرف افراد بی بضاعت بستری در بیمارستان خواهد شد. وی افزود:  خیران سلامت و پرستاران در شش ماه گذشته ۸۰ میلیون تومان به بیماران بستری در بخش‌های بیمارستان برای درمان که به حمایت نیازداشتند ، کمک کردند.

گفتنی است در پایان این جشنواره از ۲۰ پرستار هم تجلیل شد.

عکس: فرید فتاحی 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان