جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403

حکایت گیلان | در دیدار سید امیر حسین علوی شهردار رشت با وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان موضوعات مدیریت شهری و ارتباط آن با حوزه آب منطقه ای مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در دیدار سید امیر حسین علوی شهردار رشت با وحید خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان موضوعات مدیریت شهری و ارتباط آن با حوزه آب منطقه ای مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت - یکشنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۰ سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه سید حسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با ایشان دیدار و پیرامون همکاری مشترک بین این دو دستگاه خدمت‌ رسان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار راهکارهای افزایش تعامل بین شهرداری رشت و شرکت آب منطقه ای گیلان و هم ‌‎افزایی در زمینه موضوعات مدیریت شهری به‌ خصوص در حوزه آب منطقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر افزایش مشارکت و همکاریهای دوجانبه تأکید شد.

شهردار رشت با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی شهرداری و شرکت آب منطقه ای برای به سرانجام رسیدن هرچه سریعتر پروژه‌های در دست اجرا، ارتباط تنگاتنگ و همکاری این دو دستگاه را فراهم کننده رضایت مندی شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل بیشتر و گسترش همکاریها، مشکلات موجود هرچه سریعتر مرتفع گردد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی شرکت آب منطقه ای در همکاری با شهرداری رشت گفت: این شرکت از اجرای طرحها و پروژه ها در حاشیه رودخانه های محدوده شهر منطبق بر قوانین و مقررات که منجر به توسعه شهری شود، استقبال خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان