جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

به گزارش حکایت گیلان |مرد جوانی که همسرش را در رشت به قتل رسانده بود پس از چهار روز فرار در تهران بازداشت شد.

روز گذشته پنجشنبه ۱۱ آذرماه، مرد جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۳۲ نبرد مأموران پلیس را در جریان ورود یک قاتل به خانه مادرزنش در خیابان نبرد شمالی قرار داد و گفت: چهار روز قبل بود که با تماس تلفنی متوجه شدم یکی از بستگانمان در رشت توسط همسرش به قتل رسیده است. این در حالی بود که ساعتی بعد قاتل فراری از شمال کشور به خانه مادرزنم آمد و در حال حاضر آنجا مخفی شده است.

تحقیقات مأموران پلیس نشان داد قاتل چهار روز پیش در رشت بخاطر اختلافات خانوادگی همسرش را با ضربات چاقو به رسانده است. همچنین متهم توسط مأموران پلیس آگاهی رشت تحت تعقیب قرار دارد.

با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی دستور دستگیری قاتل فراری را در خیابان نبرد شمالی صادر کرد.

بدین ترتیب نخستین تیم پلیس ظرف چند دقیقه در مخفیگاه قاتل حاضر شد. مأموران پلیس وارد ساختمانی شدند که متهم در آن پنهان شده بود.

مأموران پلیس با ورود به مخفیگاه متهم در حال جستجو بودند که ناگهان مرد همسرکش با چاقو به سمت مأموران حمله کرد تا راهی برای فرار پیدا کند که در این صحنه مأموران پس از درگیری با قاتل فراری موفق به زمین‌گیر کردن وی شدند.

قاتل ۴۰ ساله در بازجویی‌های فنی به قتل همسر خود در خانه با ضربه‌های متعدد چاقو اعتراف و با پشیمانی دلیل جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان