جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

اختصاصی حکایت گیلان | با احکام شهردار رشت مدیران مناطق و تعدادی از سازمان های مختلف شهرداری منصوب شدند تا ترکیب جدید مدیریت شهری مشخص شود. 

بر این اساس مجتبی ماه پسند به سمت سرپرستی معاونت مالی اقتصادی، محمد دانش شکیب ( شهردار سابق آستانه اشرفیه) به سمت سرپرست مدیریت منطقه 3، آمنه خدابخشی به سمت سرپرست مدیریت سرمایه انسانی و مجتبی خدمت بین دانا به سمت سرپرست مدیریت منطقه 5 منصوب شدند.

پیش از این انتصابات  علوی با اعتراض برخی اعضای شورا همراه شده بود که مهم ترین آن ها انتصاب محمدرضا شیرزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری  بود. به نظر می رسد در انتصابات جدید نزدیکی به برخی اعضای شورا دیده می شود که ممکن است چالش های جدیدی را ایجاد کند. 

همچنین رضا عاشری عضو شورای شهر رشت، طی نامه ای به شهردار رشت اعلام کرده است که پاداش های  کارکنان شهرداری از سال 90 تا 97 برخلاف قانون و به صورت بی حساب و کتاب صورت گرفته و خودش نیز در میان همان مدیران قرار دارد. ( عاشری از کارمندان شهرداری و دارای سابقه شهرداری منطقه 5 است) وی وعده داده خودش و و دیگران باید این پاداش ها را برگردانند. وعده ای که البته از حالا مشخص است امکان پذیر نخواهد بود. البته در مورد خود ایشان خیلی سریع می تواند اتفاق بیفتد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان