جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

حکایت‌گیلان | پیرو جلسه نایب رییس شورای شهر رشت با مدیرعامل باشگاه سپیدرود، درخواست کمک فوری این باشگاه از شورای شهر و شهرداری رشت جهت حل برخی از مشکلات مالی این باشگاه به ریاست محترم شورای شهر ارسال شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود، متن کامل نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب اقای دکتر رمضان پور

ریاست محترم شورای کلانشهر رشت

با سلام و احترام

بدین وسیله به استحضار می رساند باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با بیش از نیم قرن قدمت، قدیمی ترین تیم گیلان زمین است و یکی از معدود تیم های خصوصی فوتبال ایران است که توانسته در کوران مشکلات کمرشکن اقتصادی تاب بیاورد و به حیاتش ادامه دهد و در این راه شهرداری و شورای شهر رشت در ۵ سال گذشته مهمترین حامی مالی و معنوی سپیدرود بزرگ بوده اند.

سپیدرود به دلیل بدهی های انباشته شده از سال های قبل و سقوط به لیگ دسته دوم در شرایط بحرانی ویژه ای قرار دارد و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته است و با این شرایط امکان حضور در مسابقات لیگ را نخواهد داشت و اگر کمک های فوری به این تیم تزریق نشود شاید فاجعه ای بزرگ در گیلان به وقوع بپیوندد.

یکی از دلایل موفقیت های چند ساله گذشته سپیدرود بدون تردید حمایت های مجموعه شهرداری و شورای شهر رشت در بخش پشتیبانی، کمک های نقدی و غیرنقدی بوده و خانواده بزرگ سپیدرود همواره قدردان این حمایت ها بوده و در این روزهای سخت و دشوار نیز هم چنان نیازمند حمایت های مدیریت شهری می‌باشند.

از این رو، از ریاست محترم و اعضای محترم شورای کلانشهر رشت درخواست می گردد تا به مانند سال های گذشته با تصویب کمک های لجستیکی و مالی به صورت ویژه و ضرب الاجل بار دیگر پشتیبان و حامی سپیدرود بوده و بتوانیم دوباره شاهد رقم خوردن اتفاقاتی دلنشین برای هواداران پرشور و پرشمار سپیدرود در فوتبال ایران باشیم.

پیشاپیش از لطف و حمایت های همیشگی شما سپاسگزار هستیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان