شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403

به گزارش حکایت گیلان | حسین محمدیان،حسین مصطفی پور و یوسف لطفی نژاد به ترتیب با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان به سمت مدیرکل دفتر استاندار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سرپرست اداره کل حراست استانداری منصوب شدند. دو نفر از آن ها ماموران به خدمت از سوی سپاه پاسداران و آموزش و پرورش هستند. ویژگی مشترک آن ها نیز سوابق کاریشان در شرق گیلان است. 

 استاندار گیلان با صدور حکمی، حسین مصطفی‌پور را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد. حکم معاونت وی باید توسط وزیر کشور امضاء شود. 

حسین مصطفی پور از فرماندهان سپاه قدس گیلان محسوب می شود. مدیرکلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، معاونت هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی رشت و رودسر از جمله سوابق وی است. 

همچنین  حسین محمدیان به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار منصوب شده است. 

محمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و دانشجوی دکتری در رشته مدیریت منابع انسانی است و سوابقی همچون سرپرست بخشداری رانکوه، بخشداری مرکزی املش و معاونت فرمانداری این شهرستان و نیز معاونت فرمانداری شهرستان سیاهکل را در کارنامه خود دارد. وی اصالتا اهل روستای گورج املش است. 

همچنین  یوسف لطفی‌نژاد به‌عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری گیلان منصوب شده است. 

یوسف لطفی‌نژاد متولد 1348 سرولات چابسکر و دارای 27 سال سابقه آموزشی و مدیریتی در آموزش و پرورش است.  وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی چوب و کاغذ است.  رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و  ریاست اداره دوره دوم آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش گیلان به مدت ۹ سال بخشی از سوابق کاری وی محسوب می‌شود. لطفی نژاد به عنوان یک مامور به خدمت به استانداری گیلان راه پیدا خواهد کرد.  با توجه به ابلاغیه وزارت کشور  کارمندان مامور به خدمت تنها باید زیر 6 درصد از مجموعه استانداری را شامل شوند. 

بررسی این سه انتصاب نشان می دهد که نگاه اولیه استاندار گیلان انتصابات افرادی بوده که پیش از این در زمان نمایندگی با آن ها در حوزه انتخابیه خود  آشنایی داشته  و کار کرده است. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان