شنبه, 01 اردیبهشت 1403
شنبه, 01 اردیبهشت 1403
معاون وزیر کار درباره حقوق های نجومی پتروشیمی امیرکبیر:

تنها در برخی ماه ها پرداختی ها غیرمتعارف بوده!

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۲۱:۴۳ چاپ

به گزارش حکایت گیلان | معاون امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: آنچه تحت عنوان فیش‌های حقوقی جنجالی منتشر شده، فیش حقوقی نیست، بلکه مجموع دریافتی در یک ماه خاص است.

خانی نوذری، معاون وزیر کار در گفتگو با شبکه خبر افزود: فیش‌های منتشرشده، گزارش وزارت از میزان پرداختی‌های یک ماه است. همه پرداختی‌ها این‌گونه نبوده اما در برخی ماه‌ها غیرمتعارف بوده است.

وی گفت: این افراد برکنار شده‌اند اما دلیل آن فقط حقوق نجومی نبوده است. به‌زودی گزارشی شفاف در مورد پرداختی‎ها منتشر می‌کنیم. دریافتی‌های غیرقانونی باید برگشت داده شود.

وی در ادامه گفت: در قانون آمده که شرکت‎ها سقف حقوق را در مورد مدیرعامل، هیئت ‎مدیره و اعضای هیئت عامل رعایت کنند و در مورد اعضای پایین‎تر چیزی نیامده است. این باعث شده در خیلی از شرکت‎ها مدیرعامل کمتر از مدیران زیردستش حقوق بگیرد. الان حقوق‎های منتشرشده پتروشیمی امیرکبیر هم این‎گونه است.

وی افزود: وزیر کار در ابتدای کار خود به شرکت‌ها اعلام کرد که پرداختی‌ها را اعلام کنند، حقوق‌هایی که به ما اعلام شد متعارف بود اما مشکل این است که برخی از پرداخت‎ها در قالب سکه، کارت هدیه و بودجه‎های محرمانه انجام می‎شود. هفته پیش وزیر هرگونه پرداختِ خارج از چارچوب را ممنوع کرد.

منبع:انتخاب

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان