جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

حکایت گیلان | ابوالفضل رضایی

فیلم زیر را از غذای اصفهانی ها ی معترض را چندبار باید دید و برای حال گیلان افسوس خورد.

تجمع اعتراضی مردم اصفهان این روزها زبانزد خاص و عام شده و برای خیلی ها تعجب برانگیز و درودها میفرستن برای صبوری و شکیبایی نهادهای دولتی و نظارتی ! برای نگارنده هیچ شبهه ای نیست که با هماهنگی و تدارکات خوب عالیجنابان چنین تمرین اعتراض و گلایه به تصویر کشیده شده است هر چند معتقدم حق آبه ربطی به چالش‌ها و مخاطرات محیط زیستی ندارد.

برای من بعنوان یک شهروند گیلانی ناراحت کننده است که اگر فردایی دلسوزان محیط زیست و شهروندان گیلان برای مخاطرات محیطی زیستی که می‌رود منطقه شمال را در خودش غرق نماید «بحران زباله»، «بحران خشک شدن تالاب انزلی» و « چهره زشت رودخانه‌های بزرگ رشت که روزگاری جاذبه و فراوانی نعمت آن دیاربوده» تجمع نمایند از سوی کارگزاران دولتی و امنیتی با چه رویکردی روبه‌رو خواهند شد! شما که غریبه نیستید خیلی به بچه‌های امنیتی اصفهان و سیاستمداران آن خطه افسوس خوردم برادران ارزشی کم تحمل گیلان ! امیدوارم حالتان خوب باشد و به بی‌حالی مردم استانتان نگاهی بیاندازید و فردای تلخ در انتظار سرمایه های ذاتی و خدادادی که از بی توجه ای شما صاحبان قدرت دچار آسیب شده ،بیش از این نگردد. و اشک نریزیم به تالاب انزلی و بوی تعفن زباله سردرد نگیریم .
توجه به نیروهای انسانی که می توانستند خدمات بزرگی به کشور و جامعه نمایند توجه نداشتید لاقل به قابلیت های ذاتی و خدادادی توجه ویژه نمایید که فردای افسوس فایده ای ندارد!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان