جمعه, 10 فروردین 1403
جمعه, 10 فروردین 1403

حکایت گیلان |  دختر ۱۹ ساله اهوازی دارای رتبه ۷۰ کنکور بر اثر عمل زیبایی به کما رفت.

بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز این بانوی اهوازی به دنبال تزریق دارو برای انجام عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چند مرحله CPR، تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند.

این بانوی نخبه اهوازی دچار مرگ مغزی شده و هم اکنون در کما به سر می برد. وی موفق به کسب رتبه ۷۰ کنکور سراسری شده بود.

در ماه های اخیر شاهد اوج گیری فعالیت کلینیک های زیبایی و رشد تصاعدی مراجعه خانم های جوان به این مراکز هستیم که هر بار با فاجعه ای خطرناک همراه می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین وضعیت دختر جوان نخبه اهوازی که به دلیل عمل زیبایی به کما رفته است، توضیحاتی ارائه داد.

 فرهاد سلطانی در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۹ ساله اهوازی که در جریان عمل زیبایی به کما رفته است، اظهار کرد: کماکان بیمار بدحال است و شرایط بالینی خوبی ندارد. وی تحت تنفس مکانیکی در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری است.

وی افزود: با توجه به اینکه ایست قلبی خارج از بیمارستان رخ داده بود و احیای قلبی ریوی انجام شده بود و بیمار پس از آن بعد به بیمارستان منتقل شد، متاسفانه اکنون شانس کمی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تزریق دارو برای این دختر ۱۹ ساله به منظور انجام عمل زیبایی در مطب صورت گرفته بود، گفت: در خصوص این موضوع کمیته‌ای تشکیل شده است و موضوع به صورت علمی بررسی می‌شود. به احتمال زیاد، این اتفاق، ناشی از عارضه دارویی و دریافت دارو با دوز بالاتر بوده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان