پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403

حکایت گیلان |  به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، اسدالله عباسی استاندار استان گیلان در مراسم رونمایی از یک دستگاه خودرو آتش نشانی در شهرک صنعتی سیاهکل اظهار داشت : با وجود سختی ها ، تنگناهای صنعت و تحریم های ناجوانمردانه، بسیاری از صنایع ما روی پا نگه داشته شده اند.

عباسی صنایع را همراهان اصلی دولت و ملت در تحمل مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: شایسته است که به بهترین شیوه از صنعتگران حمایت کنیم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: شایسته است که به بهترین شیوه از صنعتگران حمایت کنیم.

وی ضمن بازدید از تصفیه خانه این شهرک صنعتی با تأکید بر توجه و رعایت مسایل زیست محیطی و الزامات استانداردسازی کالا توسط تولیدکنندکان، بر همراهی مدیران بخش های مختلف با تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: مدیران و کارآفرینان بخش صنعت افرادی خوش فکر و با ایده های نوین هستند که می بایست به این ایده ها توجه کنیم و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حضور استاندار استان گیلان در شهرک صنعتی سیاهکل در خصوص افتتاح یک دستگاه خودرو آتش نشانی بیان داشت : 7 شهرک صنعتی شامل شهرک های لاهیجان ، تالش ، سیاهکل ، لوشان ، انزلی ، شفت ، صومعه سرا دارای ایستگاه و خودرو آتش نشانی میباشند و شهرک صنعتی آستانه اشرفیه دارای ایستگاه آتش نشانی میباشد .

فریبرز سعیدی کیا در پایان در بیان داشت : خوردو آتش نشانی شهرک صنعتی سیاهکل به ارزشی بالغ بر 22 میلیارد ریال خریداری و مستقر گردید و خودرو آتش نشانی شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به ارزشی بالغ بر 27 میلیارد ریال خریداری و به زودی در این شهرک صنعتی مستقر خواهد گردید .  

لازم به ذکر میباشد در جریان مراسم رونمایی از خودرو آتش نشانی در شهرک صنعتی سیاهکل ،  اسدالله عباسی استاندار استان گیلان از دو واحد تولیدی شامل تولید الیاف پلی استر با ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر و واحد بسته بندی محلول های تزریقی ، دارویی و ملزومات اصلی دیالیز صفاقی در شهرک صنعتی سیاهکل بازدید به عمل آورد .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان