پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
پنجشنبه, 06 اردیبهشت 1403
این جسارت ها را فقط اینجا دارید؟!

برخورد نامناسب ماموران سد معبر شهرداری رشت با دستفروش زن+فیلم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۵:۲۶ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان |برخورد نامناسب ماموران سد معبر شهرداری رشت با دستفروشان هرازچندگاهی رسانه ای می شود. شهرداری رشت معمولا منکر برخورد بد با دستفروشان است و می گوید هدفش ساماندهی آن ها است. ضمن این که معتقدند برخی دستفروشان نیز با آن ها بد برخورد می کنند و البته دستفروشی برای بعضی پوششی برای کارهای خلاف است.

در این میان گاهی رسانه ای شدن درگیری دستفروشان و ماموران سد معبر وجهه نامناسبی را در شهر ایجاد می کند که ظاهرا هیچ تدبیری در این زمینه دیده نشده است. گویی این ماموران فاقد آموزش لازم برای برخورد با دستفروشان هستند. آن هم وقتی پای زنان در میان باشد.

ویدئوی زیر از برخورد  نامناسب با یکی از دستفروشان حکایت دارد که در حاجی آباد رشت گرفته شده است. شنیده ها حاکی از آن است که این زن سرپرست خانواده ، دارای معلولیت جسمی و تحت پوشش بهزیستی است. آیا مدیران  شهرداری پاسخگوی چنین رفتارهای زننده ای خواهند بود و در مقابل خلاف سازان هم چنین جسارتی را شاهد هستیم؟

همرسانی کنید:

نظرات شما:

حسین 16 آبان 1400 ساعت 01:08

از دادستان رشت خواهش مندیم سوابق ماموران شهرداری را بررسی کنند تا ایشان را بهتر بشناسند. همچنین این ها از خیلی از دستفروش ها حق الحساب دریافت میکنند

نظر دهید - پسندیدم 1

میلاد مهدی 15 آبان 1400 ساعت 10:08

اون احمقی که این رفتار رو انجام میده اول ببینه با مادر و خواهر خودشم همین رفتار بشه لذت میبرن یا نه.

نظر دهید - پسندیدم 2

عباس عبرتی 14 آبان 1400 ساعت 09:08

بدترین شهرداری در ایران

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان