پنجشنبه, 30 فروردین 1403
پنجشنبه, 30 فروردین 1403
بعد از انتقادات تند اصولگرایان؛

آب پاکی استاندار جدید گیلان روی دست اصلاح طلبان خوشبین!

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ۱۳:۱۳ چاپ

اختصاصی حکایت گیلان | استاندار جدید گیلان در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان درخواست کرده است که از پیش داوری درباره وی خودداری شود و او مبارزه با  اصحاب فتنه، جریان های انحرافی و لیبرال را دنبال خواهد کرد. 

به نظر می رسد این صحبت ها بعد از انتقادات برخی اصولگرایان بابت انتصاب وی بوده است. او در این دیدار سعی کرده است خود را مخالف شدید اصلاح طلبان و دولت سابق معرفی کند و مایه دلگرمی هواداران دولت فعلی شود. وی همچنین گفته است: به دستگاه‌های امنیتی و نظارتی اعلام کردم اسامی مدیرانی که از خطوط قرمز سیاسی نظام عبور کرده اند و اصحاب فتنه ای که در هشت سال گذشته پست گرفتند یا جزء جریان انحرافی هستند را به بنده معرفی کنند و باید برای مدیریت اوضاع آن هم در شرایطی که گیلان ما اصلاح‌طلب زده و سیاست زده شده هزینه بدهیم!

در روزهای گذشته برخی اصولگرایان سعی کردند عباسی را نماینده اصلاح طلبان معرفی کنند و البته برخی اصلاح طلبان همیشه خوشبین استان هم از انتصاب وی ابراز خوشحالی کردند.

حسن کربلایی از اصولگرایانی بود که با توجه به اعلام نام عباسی در میان کاندیداهای لیست جریان اعتدال و توسعه در انتخابات مجلس گذشته انتصاب عباسی را به دکتر محمد باقر نوبخت تبریک گفت. البته اصلاح طلبان در انتخابات گذشته فعالیت چندانی نداشتند و لیست مذکور نیز با حمایت برخی افراد حزب کارگزاران و اعتدال و توسعه بسته شد. ولی حالا همان لیست به عنوان ابزار مقابله با عباسی تبدیل شده است. در حالی که وی تمام  سعی خود را می کند که از این حمایت ها مبرا گردد.

ظاهرا عباسی به این نتیجه رسیده که نمی تواند خود را در تقابل با اصولگرایان نشان دهد و از همین جهت تمام تلاش خود را می کند که دل آن ها را به دست آورد. شاید این امر بدین معنا است که پاکسازی مدیریتی در سطح استان در حال شکل گیری است و کسانی که مرتبط با اصلاح طلبان و حتی اعتدالیون باشند جایی نخواهند داشت. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان