پنجشنبه, 09 فروردین 1403
پنجشنبه, 09 فروردین 1403

حکایت گیلان | معاون وزیر کار با اظهار اینکه «با توجه به ظرفیت‌های فعلی، ایجاد ۱.۸ میلیون شغل در ۱۷ماه امکان پذیر نیست» استعفا داد.

عیسی منصوری با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌‌‌های فعلی اقتصادی کشور، ایجاد این میزان اشتغال (یک‌میلیون و ۸۰۰هزار فرصت شغلی ظرف ۱۷ماه) امکان‌‌‌پذیر نیست، از سمت خود کناره‌گیری کرد.
 
 عیسی منصوری که از سال ۹۴ به‌عنوان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مشغول به کار بود، استعفا داد.

پس از برگزاری اولین جلسه شورای اشتغال که هفته گذشته به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، عیسی منصوری از سمت خود استعفا داد.

در این جلسه، پس از گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت اشتغال و بیکاری که بیانگر شرایط نامطلوب کشور از نظر بیکاری به‌ویژه در برخی استان‌‌‌های محروم است، به منظور ایجاد انسجام در سیاستگذاری برنامه‌ریزی و هدایت منابع در حوزه اشتغال مقرر شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش محوری هماهنگ‌‌‌کننده و ناظر عملیاتی را در امر اشتغال، برعهده داشته باشد. هچنین در این نشست ایجاد یک‌میلیون و ۸۰۰هزار فرصت شغلی ظرف ۱۷ماه مورد تاکید و بحث قرار گرفت.

عیسی منصوری با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌‌‌های فعلی اقتصادی کشور، ایجاد این میزان اشتغال امکان‌‌‌پذیر نیست، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

وی از سال ۹۴ به‌عنوان معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مشغول به کار بود.

منبع: ایلنا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان