جمعه, 31 فروردین 1403
جمعه, 31 فروردین 1403
جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان اعلام کرد:

تزریق واکسن شرط ورود کارمندان به ادارات

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۱۶:۲۶ چاپ

حکایت گیلان | کارمندانی که دز اول واکسن را دریافت نکرده اند از اول آبان از ورود شان به ادارات جلوگیری خواهد شد.

 محمود قاسم نژاد جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان گفت: با توجه به تاریخ ابلاغ این دستور از حضور کارمندانی که دز اول واکسن را تزریق نکرده اند جلوگیری خواهد شد جز مواردی که با تجویز پزشک دریافت واکسن برای آن‌ها زیان آور تشخیص داده شده باشد.

محمود قاسم نژاد افزود: با توجه به بند ۳ هشتاد و نهمین جلسه ملی ستاد کرونا و بند ۶ مصوبات بیست و نهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا این بخش نامه در تمامی دستگاه‌های اجرایی به غیر از نیرو‌های مسلح قابل اجراست.
وی با اشاره به شرایط کشور از نظر واکسیناسیون گفت: بخشنامه قبلی مبنی بر حضور یک سوم کارمندان که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ ابلاغ شد از امروز باطل و کارمندان از این تاریخ باید طبق سنوات قبل با نظم در محل کار خود حضور داشته باشند.
جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان افزود: ساعت کار کارمندان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است و همه دستگاه‌های اجرایی به طور جدی باید پیگیر تزریق واکسن کارمندان و خانواده هایشان باشند.
محمود قاسم نژاد در ادامه با اشاره به تنوع جهش‌های ویروس کرونا همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای کارمندان الزامیست.

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان